Gå til innhold

Opp i helga... :-(


Gjest Studenten

Anbefalte innlegg

Gjest Studenten

ÆÆÆÆÆ! Jeg trenger hjelp!

Før helgen veide jeg nesten 69 kg (okei, 69,5 da), men i morges var jeg oppe på 72,5 kg!!! Greit jeg har skeiet ut endel både på lørdag og søndag, men kcal-inntaket har i alle fall holdt seg under 2500 kcal. Vet ikke hva jeg skal gjøre- så vanskelig å begynne på en helt ny uke med denne starten :-O

Også i tillegg skal jeg på en foredragsaften i kveld, hvor det blir servert tapas og øl... Hjelp... Umf....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Man er faktisk nødt til å ta det utgangspunktet man får, og i dag har du et utgangspunkt på litt over 70 kg. Spørsmålet er hva vil du gjøre med det utgangspunktet? Jeg forstår fortvilelsen din, har vært der mange ganger, men der finnes alltid minst èn utvei.

Har du skeiet ut med mye salt mat? Da har du isåfall fått store vannansamlinger i kroppen.

Anbefaler deg å møte opp mett på foredragsaftenen, styr unna øl, det er mandag og man trenger ingen unnskyldninger for å ikke drikke øl. Hvis du skal smake tapas, velg reker/kylling/grønnsaker og styr unna friterte greier, lyst brød/kjeks og fett. Du er vel der for å høre på foredraget? Jobb aktivt nå i forkant med å øve deg på at du klarer å si neitakk, se det for deg at du klarer det! Vit at du klarer det! Stol på deg selv! Ikke vær utro mot de gode vanene dine!

Håper det var et spark i rompa du trengte?

Klem Jannicke

 

--- Den beste måten å bli kvitt kiloene på er å la de ligge igjen på tallerkenen ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Studenten

Takk for "sparket". Det er vanskelig å opprettholde motivasjonen, men med sånne tilbakemeldinger blir det i alle fall litt lettere ;-) Takk!

Tapaskvelden tror jeg jeg skal klare. Bare så stress hver gang de andre kommenterer at jeg ikke grådig forsyner meg av gratis mat og drikke (studenttilværelsens første bud, hehe). Å slanke seg er tabu, og de forstår ikke at hver utskeielse teller. Jeg skal nok klare å la de verste bli igjen på tallerkenen! Det må vel være noen grønnsaks-tapas der og?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...