Gå til innhold

blir gal!


Gjest lure

Anbefalte innlegg

har så lyst og slanke av meg 10 kg,men så er det den spisinga da.vet ikke åssen jeg skal gjøre det.lyst å spise som jeg pleier og spise mindre til hvert måltid og prøve å kutte ut sjokoladen.spiser mye frukt og grønt,men blir tykk bare å se mat,hehe.har fått 3 unger på 4 år og ikke fått slanka meg mellom hver unge.la på meg 30 kg med første unge.var så dom!trenger å bevege meg mer.noen flere som gjør sånn og gått ned i vekt?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten lokalt eller via internett.

Det vil jeg anbefale ihvertfall- du lærer så utrolig mye. Ikke bare der og da, men for fremtiden også, når du skal holde vekta.

 

Hvis du ikke går kurs, finnes det en "oppskrift" på hvilken meny du skal følge her inne. Gå inn på "ny i vektklubben"-forumet. Der er det en tråd som heter "så mye skal du spise i løpet av en dag". Her finnes utregning og masse andre fine tips.

 

GR anbefaler minst 7 trimpoeng per uke. Hvordan du skaffer dem, er ikke viktig. All bevegelse teller; tur med barnevogn, dansing i stua, svømming, jogging, skitur...I tillegg anbefaler de 3 x 15 min styrketrening i uka.

 

Lykke til!

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det.det skal jeg gjøre.holder litt på med nintendo wii og situps på gulvet,men det æ vist ikke nok.det skal jeg prøve ja.går med barnevogna ute nesten hver dag,men det går for sent.hun går ikke så fort ved siden av vogna:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...