Gå til innhold

Da er jeg gang igjen !


Gjest 62hereicome

Anbefalte innlegg

Gjest 62hereicome

62hericome gir ikke opp:)

 

Nå har jeg klart å komme meg fra 81 til 79 kg på en uke og er mega stolt, gikk nok litt fort, men var nok bare begynner flaks.

Ser at det er flere som jeg kjenner igjen her inne. Håper dere vil stikke innom, nye medlemmer må bare henge seg på:)

 

Har lovet meg selv mange ganger at dette skal jeg klare, denne gangen har jeg ingen max dato, skal bare følge min eget tempo. Men ellipse maskina er min venn igjen, og badedrakten er testet. Mange,mange,pauser i bassenget, men fy så herlig følelse av å gjøre noe igjen.

 

Vår yr på trimming jeg nå sikkert:d gleder mej vilt til neste kilo ned. har ikke bvestemt meg for veiedag, tror jeg heller vil skrive opp hver uke.

 

Stor stor applause til de som jeg kjenner igjen! og til alle dere andre, sammen skal vi nå målet:) vi blir bare finere og finere om det går an da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, du er komt godt i gang

Skal ha min første veiedag på onsdag, så det blir veldig spennande :) Har alt fått trimpoenga mine, men fleire jo bedre!

Lykke til med mat og trim!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome

ingen god dag i dag, ble litt for mye av det gode i selskap..... men, men, det skal jeg få av i morgen. Ny date med ellipsemaskina. Bestiser vi nå:)

Håpe alle andre klarte dagen i dag bedre enn meg :) hihi

en dag med litt tull er lov, men i morra er det en ny dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome
Der fant jeg deg:) Nei' date=' gi opp det skal vi ikke, for dette skal vi greie!!! 2 kg på ei uke er kjempebra. Stå på videre:)[/quote']

 

 

heia!! har du stått på hele tiden du? eller har du hatt en pause du også? veldig artig å se at du er her inne, på en positiv måte altså;) still going strong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome
Så bra' date=' du er komt godt i gang

Skal ha min første veiedag på onsdag, så det blir veldig spennande :) Har alt fått trimpoenga mine, men fleire jo bedre!

Lykke til med mat og trim!! ;)[/quote']

 

Hei Kaia 74:) så artig at du skrev her inne. veiedag er bare en så kjempe spennende dag, og kan være ett helt spesielt kick om det går i riktig retning. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome

Yes! har svømt 1200 m og er meget førnøyd med det .Sliter litt med at inntaket er for lite, men det må jeg vel få en ordning på:)kommer tilbake senere i uka med veiedag så får vi se :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...