Gå til innhold

Ny start - erfaringer med valg av meny?


Gjest FriskOgSlank

Anbefalte innlegg

Gjest FriskOgSlank

Hei hei!

 

Heilt tilfeldig har eg oppdaga at det gjekk an å registrere her gratis. Prøver på det no, siden dei siste kursa har vore ganske så mislykka og eg har gitt opp før halve kurset har gått...

 

No har eg 38 kg som eg har lyst å gå ned, og har fulgt kcal pr dag i 2 dagar, men allerede juksa og ete sjokolade.... La det inn, og har brukt opp 13 "frimerker"... Uff for ein dårlig start.

 

Er så imponert over alle som er flinke her, og så er det veldig kjekt at det er fleire som sliter med lignende antal kilo, eg trur at me som har så mykje å drasse på forstår litt bedre kva problemer som følger med, i forhold til andre som kanskje har 10-15 kilo å ta av.

 

Skal skjerpe meg til i morgon, og prøve å ikkje jukse med sjokolade. Fine tips her inne om sjokoladedrikk osv, skal lese meir om det, og kjøpe inn.

 

Må berre dra fram frå tidligere og komme inn i tingene, for eg har klart dette før. Veit jo at det er vanskelig i starten, men lettare når det løsner og kiloene begynner å sleppe taket.

 

Men til spørsmålet mitt: Kva meny har de andre med 30 - 40 kg overvekt valgt? Eg har vore på diverse forum og rekna ut kcal behov pr. dag, og havner langt over 2500 og oppover. Så då valgte eg meny 4, 2200. Men den gang da, når eg gjekk ned 29 kg, var det "gammelt" opplegg hos GR, og alle åt 1200 kcal pr. dag. Ein viss forskjell då!! Så då lurer eg på om eg må gå ned til 1900 kcal???

 

Og trim - trekker de ifrå trimmen pr. dag? At de kan eta litt meir?

 

Glad hvis nokon kan hjelpe meg i starten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komplekser

Gå inn på denne linken og regn det ut elektronisk. Det er veldig enkelt!

 

http://www.vektklubben.no/v3/Calculator/energi

 

Når det er regnet ut, står det nederst på siden at du skal trekke fra 5-800 kal fra det tallet du får. Det skal være det daglige energiinntaket.

 

Husk å skille hverdagsaktivitet og trim. Trim er "ren" trim, hverdagsaktivitet inkluderer eks snømåking, hvilken type jobb en har, mest sofa/TV eller mer aktiv, eks rydding, husvask mm.

Vet at tidligere ble eks snåmåking lagt inn som trim, det gjør en ikke nå lenger.

 

Slik opplegget er nå, skal du ikke spise mer de dagene du trener, pga at du legger inn trimpoenga, og kaloriinntaket er beregnet utfra det. Det er kun hvis du for eksempel har en ekstrem tur, langt utover din vanlige trening, at du kan spise litt mer.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FriskOgSlank

Ok. Det er vel det som har vore mitt problem, at eg etter å ha blitt litt meir "erfaren" slanker, har lurt meg sjølv til å jukse litt her og jukse litt der - og så har det endt med at eg ikkje har gått ned nokonting og til slutt gitt opp.

 

Første gong på GR fulgte eg opplegget slavisk, fordi eg ikkje visste korleis eg skulle gjera det, og gjekk dermed ned MANGE kilo.

 

Blir spennande å prøve igjen. Og så skal eg prøve å skjerpe meg og følge opplegget denne gongen...

 

Følger spent med på andre her inne. Kjekt at andre skriv om sine erfaringar. Og så skal eg prøve å koma igang med litt turgåing i helga. Trur det er litt viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...