Gå til innhold

"ny" her.. :) Ned 8 kg før sommeren!


Gjest Hegepii

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt profil her lenge, men først nå begynt med prosjekt slanking.. Var skadet i et halvt år, der jeg kun fikk sitte stille, så la på meg 10 kg for mye. Nå SKAL de vekk!

 

Minst 2 er allerede borte etter jeg starta i ny jobb, som rytter. Rir 8-10 hester pr dag, så det er mye trim. (Har ingen vekt, så får ikke til å sjekke helt sikkert, men tipper mellom 2 og 4. Skal kjøpe vekt i helga )

 

 

Flere som er med?? Trenger motivasjon (annet enn å ha lyst til å "se bra ut" til stevner/på hesteryggen)

 

 

 

Holder foresten også på med herbalife, er distributør, så drikker shakes og spiser måltidsbarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mindescape

Hallo!

 

Jeg har også akkurat begynt prosjekt slank.. Skulle ned 10 kg, mangler nå 8,5 etter uke 1:D Trenger også litt motivasjon her.. Sliter veldig med å komme meg opp av sofaen og trene :)

Ser jo at det har ikke du noe problem med. Kjempebra at du jobber med noe aktivt, da kommer nok kiloene til å renne av deg regner jeg med :o

 

Jeg går på skole til å bli regnskapsmedarbeider, så blir ikke akkurat kjempeaktiv når det gjelder jobb jeg. Liker best å være aktiv på jobb, og bruke kroppen men etter at jeg (også) skadet meg har jeg bare måtte innse etter 10 år at det går ikke. Da får man bare gjøre det beste ut av det og komme seg på skolebenken og begynne på nytt :)

 

Har du noen spesiell veiedag enda? Min er søndag.. Litt skummelt med tanke på helgas fristelser, men da blir det ihvertfall realistisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...