Gå til innhold

Trenger motivator og treningskompis! =)


Gjest heidi1985

Anbefalte innlegg

Gjest heidi1985

Nå er det på tide å ta grep..

 

Jeg er en jente på 25 år som har flyttet tilbake til Oslo etter 5 år med studier i nord..nå er det på tide å starte med treningen og slankeplanene igjen, og da trenger jeg en med samme mål slik at vi kan komme igang sammen.

 

Vurderer å melde meg på Greteroede kurs nå i mars, kanskje vi kunne gjort det sammen. Jeg veier idag ca 73 kg og målet er å gå ned 12 kilo.

 

Har vært vant til å trene 2 ganger i uke, gå turer og ri tidligere. Har for en del år siden trent aktivt langrenn og fotball, men som sagt for en del år siden...

Jeg har flere venninner som trener, men kunne også tenke meg å bli kjent med noen nye personer og gjerne om vi blir fler!

 

Nå om dagen svømmer jeg på Tøyenbadet et par ganger i måneden. Siden jeg ikke lenger har hund og hest blir det mindre turgåing..men jeg søker deg som er interessert i å drive med litt forskjellige aktiviteter, alt fra styrketrening, jogging, ski, svømming, tur, spinning osv..har ikke meldt meg inn på noe treningssenter ennå, men blir gjerne med! =)

Jobber i nydalen og bor i nærheten av ullevål foreløpig, så vi finner ut av det!

 

Join meg så klarer vi kiloene sammen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...