Gå til innhold

30 days


Gjest meeei

Anbefalte innlegg

Har noen her inne prøvd 30 days?

Enten den mot mage eller mot hofter/lår?

Har veldig lysst å prøve å 30 days hofter/lår for å prøve å bli kvitt litt celulitter. Har så mange på lår og rumpe. er ung og trener mye, men har tidligere hatt en usunn livsstil, så det hemmer meg utrolig mye :(

 

Har noen positive eller negative erfaringer med 30 days?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stine18

hei!

Jeg har selv prøvd 30 days (den mot magefettet) og kan desverre ikke si at den fungerte noe særlig. Jeg gikk vel ned 1 kg eller noe iløpet av den måneden og et par cm, men dette klarer man helt fint ved å bare trene og! Celluitter er jo egentlig bare fettceller som har skjevfordelt seg eller noe sånt tror jeg, og det finnes masse produkter på markedet som visstnok skal hjelpe mot de. bruker selv noe som heter perfectslim fra Loreal og synes det fungerer bra:) Dessuten koster det under 100-lappen, så er ikke den største investeringen akkurat;)

 

Lykke til!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Meeei: Bakpå 30-days pakken står det at for å ha effekt så må man spise sunt og trimme ved siden av.

 

Det betyr jo at det er ikke 30 days som gjør det, men nettopp det du driver med nå: spiser sunt og trener!

 

Det er et forum som har en tråd om 30-days, og av alle de 300 personene som har svart er det vel mindre enn 20 som har svart at det funker, mens resterende har sagt at det ikke er noe vits å bruke penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sett det står at det fungerer når du trener og spiser sunt, men det gjør jeg jo allerede :D har gjort det i 3 mnd nå og ser INGEN reduksjon i celulitter, selvom jeg har gått ned noen kg og cm rundt hofter og lår. tenkte kanskje 30 days kunne være en ekstra drahjelp eller noe..tror vel innerst inne ikke noe på det selv heller, men tror ikke jeg klarer å la være å prøve det ut :D

 

takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerslanktherese

Når vi først er inne på cellulitter... Fins det noen kremer som faktisk funker mot det? eller forsvinner det bare ved slanking og trening? eller forsvinner det ikke da heller?

 

Har noen rett under rumpa som ikke er så veldig pent.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremene fungerer så lenge du bruker det, fordi de inneholder koffein som trekker vann ut fra cellene. Så snart du slutter å bruke dem, så kommer vannet tilbake. Jeg mener at man ikke skal tulle med vannbalansen i cellene, så jeg hadde ikke brukt krem.

 

Huden min har blitt mye friskere og sunnere etter at jeg la om livsstilen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står att man må trene og spise sunt sammen med tbl. Så om man sparer de 300 kr tbl koster og trener og spiser sunt 1 mnd kan man bruke de 300 kr på noe nytt til seg selv i gave istedet. Prøvd den i 2 mnd og det er bare bullshit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...