Gå til innhold

Skrollans Holde-vekten dagbok


Gjest Skrollan76

Anbefalte innlegg

Gjest Skrollan76

Hei,

 

Jeg er en 33 år gammel jente som har brukt 2,5 år til å komme meg ned i drømme-vekten. Siden datteren vår ble født i juni 2007 har jeg gått fra 82.5kg til 60,5 kg, både ved hjelp av Mor-og-Barn kurs og egendisiplin.

 

Veien til mål har vært litt humpete med to tilbakefall underveis hvor jeg har lagt på meg 5kg før jeg har klart å ta meg sammen igjen.

 

Nå er jeg uansett i mål og er kjempestolt! Jeg har all verdens planer om å forbli her og gir meg selv en range på 2 kg som jeg skal leve med. Jeg har endelig fått innarbeidet gode mat- og treningsvaner og tror jeg skal klare det.

 

I denne tråden kommer jeg til å rapporterer vekten hver uke (veiedag på lørdager) Alle kommentaerer på veien er selvsagt hjertelig velkommen

 

Vekt range: 60 - 62 kg

20.03.10 - 60,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Lurer på om du bruker denne tråden fortsatt og om jeg evt kan være med?? Tror jeg trenger det frem mot sommeren for å holde vekten,d går nemlig litt opp og ned i hverdagen;) jeg tenker å ha en vektrange på 60,5-61,5 kg føler jeg trives best da. Håper å høre fra deg:) men du må ikke føle at du MÅ svare meg, det må vere helt opp til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...