Gå til innhold

Skrollans Holde-vekten dagbok

Gjest Skrollan76
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Skrollan76

Hei,

Jeg er en 33 år gammel jente som har brukt 2,5 år til å komme meg ned i drømme-vekten. Siden datteren vår ble født i juni 2007 har jeg gått fra 82.5kg til 60,5 kg, både ved hjelp av Mor-og-Barn kurs og egendisiplin.

Veien til mål har vært litt humpete med to tilbakefall underveis hvor jeg har lagt på meg 5kg før jeg har klart å ta meg sammen igjen.

Nå er jeg uansett i mål og er kjempestolt! Jeg har all verdens planer om å forbli her og gir meg selv en range på 2 kg som jeg skal leve med. Jeg har endelig fått innarbeidet gode mat- og treningsvaner og tror jeg skal klare det.

I denne tråden kommer jeg til å rapporterer vekten hver uke (veiedag på lørdager) Alle kommentaerer på veien er selvsagt hjertelig velkommen

Vekt range: 60 - 62 kg

20.03.10 - 60,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Lurer på om du bruker denne tråden fortsatt og om jeg evt kan være med?? Tror jeg trenger det frem mot sommeren for å holde vekten,d går nemlig litt opp og ned i hverdagen;) jeg tenker å ha en vektrange på 60,5-61,5 kg føler jeg trives best da. Håper å høre fra deg:) men du må ikke føle at du MÅ svare meg, det må vere helt opp til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...