Gå til innhold

40 kg skal bort!


Gjest wesayjump

Anbefalte innlegg

Gjest wesayjump

Jeg er lei av og ha stor vekt, nå skal 40 kg bort. Jeg har vært stor hele livet men jeg har ikke klart og slanke meg uten å lagt på meg etter på, nå vil jeg få det bort og fremmdeles ha den samme vekten etter på! Noen som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan gjøre det?(mat-trim osv) Jeg vil ha det bort mest mulig til August siden jeg skal i bryllup da. Hvor mye kan jeg på den tiden klare og få bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heavymama

Jeg har ca samme mål som deg - 38 kg. Jeg har ikke noe spes tidsperspektiv - ennå ihvertfall. Denne gangen har jeg innsett at det er viktigere med delmålene - så får veien bli til mens jeg går ellers er jeg temmelig sikker på at den planlagte vektreduksjonskurven min blir urealistisk bratt nedover - eller demotiverende og uoverkommelig lang.... Så enn så lenge har jeg ikke noe tidsperpektiv i fht hovedmålet mitt. Tror ikke jeg taper noe på det. Tvert i mot.

Har du lest "tråden" min? Der ser du en del om hva jeg gjør og jeg har faktisk gått ned over 15 kg fra starten av januar til nå. Jeg har endret kostholdet mitt og min generelle innstilling til latskap, men trener ikke (noe jeg selvsagt burde)

Jeg går ikke på kurs, men har planer om å gjøre det når jeg har nådd målet mitt. da skal jeg ggå et sånn Hold vekten kurs for å ikke legge på meg igjen. Hvis du har lyst å se hva jeg har gjort kan du titte på "tråden min". Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...