Gå til innhold

Påan igjen


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

Hei hei. Nå har jeg hatt en laaaang pause og joda, har gått opp noen kilo.

Tok av meg 20 og har fått på 5 av disse. Men så har jeg jaggu tøkket i tryne og. Merkelig så fort man kan glemme evt overse gode spisevaner gitt ;-)

Men... Nå må jeg få av litt mer før bryllup.

Har vert på 1 time step/ stamopp i dag og en liten tur på 30 min. Tur i går og spiser pent og pyntlig. Ha ha

 

Hvordan går det med dere andre? Er det noen kjensfolk igjen eller er alle mål oppnådd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Bra du er tilbake ;)

 

Går fort å legge av seg gode rutiner ja, kjenner til det! Jeg må virkelig ta en sjerpings frem mot sommeren!!! Selvsagt videre også, men starter med sydentur som første delmål :)

 

- so long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er tilbake ;)

 

Går fort å legge av seg gode rutiner ja' date=' kjenner til det! Jeg må virkelig ta en sjerpings frem mot sommeren!!! Selvsagt videre også, men starter med sydentur som første delmål :)

 

- so long![/quote']

Hvor langt har du kommet mot målet ditt da Trønderpi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Hvor langt har du kommet mot målet ditt da Trønderpi?

 

Har vært veldig frem og tilbake for min del. Men må nok stikke fingeren i jorda og innse at nå er det bare minus 11 som er borte... Var vell på minus 20 en god stund, men det begynner å bli en tid siden... Hadde en spesielt elendig periode før jul. Dessverre. Vet ikke helt hvor mange kg det er realistisk å havne på "til slutt", men at jeg burde av med 25-30 kg til er nok nødvendig. Altså, minus ca. 40 kg totalt. Men skal jeg klare det, så må jeg skjerpe meg - igjen!

 

Men gir meg ikke ;)

 

Enn du da, hva tror du er ditt sluttmål i ant. kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heia.

Antall kg i alt skal vel bli nesten 40 kg. Tenker jeg vil ligge på noen og 70 kg. Nermer meg med små skritt og vekten i dag viste 89 kg.

Har et mål pm å komme megned til 75 til bryllupet, men skal jo bestille kjole og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...