Gå til innhold

RunKeeper for Iphone


Gjest vilse60tallet

Anbefalte innlegg

Gjest vilse60tallet

Et tips til deg som liker å jogge eller gå turer OG har Iphone 3Gs... Runkeeper er et treningsprogram som ved hjelp av GPS´en på Iphonen din ser hvor langt du går/løper, hvor lang tid du bruker, hvor stor gjennomsnittsfart du holder osv. Dette er kjempemorsomt og motiverende!! Du kan legge inn den aktiviteten du ønsker, enten hvor lang tid du skal trene eller hvor langt du skal gå/jogge. Du kan legge inn løping, gange, langrenn, sykling, svømming (!!), skøyter, roing, ja til og med rullestolstrening er blant alternativene. Så velger du musikken du liker å trene til - som du har lagt inn fra ITunes el.l på Iphonen din og setter i gang. En stemme sier ifra hvor lenge, hvor langt og hvor raskt du har løpt/gått hvert 5 minutt. Du skal legge inn profilen din, og utifra den regner den også ut hvor mange kcal du har brukt iløpet av treningen din.

Jeg digger dette programmet, og det gir meg masse motivasjon! Kan anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest lotta83

Hei! eg har dette programmet, men er det slik at det bruker tellerskritt/må være på nett når det brukes? Har ikke turt å bruke det, fordi jeg tenker det kan bli ganske dyrt etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg har lasta det ned på iPhone 4, og synes det er veldig bra. Veldig motiverende, og morsomt å se på kartet etterpå hvor fort man har gått eller løpt og hvor mange høydemeter og sånn.

 

Om det bruker nett eller ikke, er jeg ikke sikker på. Jeg har mange mer MB inkludert i abonnementet mitt enn jeg bruker, så jeg tenker ikke over det. Men det bruker jo i hovedsak gpsen, så jeg tror ikke den bruker nett til annet enn å overføre data til nettet. Spørsmålet er vel egentlig hvor ofte det overfører til nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...