Gå til innhold

Ned 10 kg til sommeren?


Gjest scarymary

Anbefalte innlegg

Gjest scarymary

Da er jeg endelig igang. Har sagt i flere år nå at jeg skal slanke meg, men vekten har jo bare gått oppover.

 

Har to små barn og merker at jeg ikke orker i nærheten av så mye som jeg skulle ønske. Tror det har myyye med vekten å gjøre! Så nå må jeg klare dette, skylder barna mine såpass.

 

Startet på gr-kurs på onsdag 14. april og første delmål er å gå ned 10 kg til 1. juli. Tror det er et veldig realistisk mål. Har gått på gr før og gikk da ned 13 kg på et kurs, men da var opplegget litt annet, skulle da bare spise rundt 1200 kalorier. Nå skal jeg spise 1900 og jeg syns det er veldig vanskelig å få spist alt. Gjør jo ikke annet enn å spise syns jeg. Flere som har samme problem? Kan jo ikke spise langt utover natten heller:)

 

Til helgen skal jeg i konfirmasjon, det blir tøft tror jeg... Vi skal bo hos de som har konfirmasjonen så kommer til å være omringet av kaker og god mat... Men skal jammen meg ikke sprekke allerede:) Det kommer jo mange slike dager utover våren for min del. 17. mai, begge barna har bursdag, svigermor fyller 60 osv... Fin tid jeg startet å slanke meg på:) Heldigvis er motivasjonen på topp og jeg gleder meg til nåla på vekta går nedover! God slanking alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke det mest aktive forumet jeg har vært på, men du er velkommen til å kaste deg inn på tråden My Way.

Vi er også i startgropen og har litt mer å drasse på enn vi trives med... vi

har begynt å utarbeide felles mål - så bli bare med. Det er enklere å gjøre ting sammen - kan jo bli kvalm av venninner som sliter med sine 2kg som de bare MÅ ned før bikinisesongen.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...