Gå til innhold

ned 36 kilo.


Gjest sissa86

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da var jeg tilbake igjen her inne, sist jeg gikk på GR gikk jeg ned 17 kilo på 4 mnd. Nå har jeg nettopp vært gravid og la på meg ganske mye under graviditeten, lille jenten min måtte bli tatt med keisersnitt så det er begrenset hva jeg kan gjøre av trening enda og det syns jeg er ganske kjipt for oppe i hodet mitt føler jeg meg veldig klar for å begynne men kroppen mener noe annet.

 

Sleit også med bekkenløsning i svangerskapet å jeg kjenner det henger litt igjen enda men jeg har begynt å gå små turer nå å trimme litt hjemme slik at jeg iallefall får noe bevegelse. =)

 

Da jeg begynte på GR sist gang var jeg 117 kilo, nå er jeg 116 å vil ned til under 100 i første omgang å så ned til 80 etter det.

Jeg vet at det kommer til å ta noe lengre tid med slankingen nå pga jeg ikke kan bevege meg like mye som sist men jeg skal prøve å gjøre mitt beste.

 

Håper noen kan gi meg litt motivasjon her inne på de dagene jeg måtte slite å jeg tror jeg skal finne motivasjon å lese hva andre tenker å føler.

 

Here we go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Gratulerer med den lille :)

 

Lytt til kroppen nå i starten ettersom den har vært igjennom en tøff påkjenning, både med bekkenløsning og keisersnitt. Kanskje du ammer også.

 

Ønsker deg masse lykke :)

 

Hilsen ei som har mange kg for mye, men som ikke kan skylde på graviditet lenger (11 år siden sist :D ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...