Gå til innhold

PÅSKEMÅL torsdag 26.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

Good morning sunshines! Torsdag og nesten helg! Herlig. Sitter her småsnufsen, uggen i halsen, under et pledd og med en kopp te i hånden,,, altså en bob-bob morgen. Har fri i formiddag, men skal på skole i ettermiddag så litt lekselesing må det vel bli,, og litt pilates tenker jeg.. Hvilke gode planer har dere for dagen?

Ha en god torsdag ;)

 

Klem Jannicke

 

--- Man er ikke nødvendigvis syk selv om man er sengeliggende når man våkner ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og koser meg med kaffekoppen,det er så deilig med sånne morgener.

Har fri idag,så må vel prøve og få gjort litt i husarbeid,det trengs vist her;)

Men det er jo så fint vær at jeg burde jo vært ute istede,får nok ta meg tid til det litt senere.

 

camCam ,de sier jo at en halv kilo i uka er det beste og gå ned:-) Det går saktere men det er nok lettere og holde vekten når du har nådd målet ditt. Og du har jo allerede klart 22 kilo,gratulerer. vi vet det all at det ikke er lett. og de siste kiloene sitter alt for hardt!! Så vi får stå på videre, dette klarer vi sammen.

 

Ps:er det ikke gøy og ta frem klær man ikke har brukt på lenge?? Mitt klesbudsjett de siste mnd.har sprukket helt,det er jo så gøy og kjøpe seg litt nye klær:-)

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Dere virker ovanligt raske så her på morgonen!!!!!

Selv sitter jeg med kaffen och er tett i nesan og litt uggen i huvet.

Var i valet og kvalet om jeg skulle gå på spinning idag som jeg pleier, men chefen ringte, så jeg må jobbe istedenfør.

Då var det problemet løst.

Går og stresser så mye på jobben att det kan sammenlignes med ett dubbel-pass på treninga.....

 

Ellers ser det ut att bli en solfylt dag her, så jeg skall ta med ungarna ut i friske luften.

Klæer ja, det har jeg en del som venter i garderoben.

Gick ned ca 15 kilo før ikke så lenge sen, men har senaste året lagt på mig irriterande 5 kilo igen, og det er de som skall vekk nu.

 

Det virker og som, att ju eldre man ,jeg, blir desto hardare sitter kilona.

Kan det stemme tro..??

 

Ha en strålande dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flinke jenter. :)

 

Var med i en annen tråd her inne, med påskemål. Men.... den "døde" visst. :)

 

Jeg slenger meg med her, hvis jeg får lov.

 

Startet mitt "nye liv" 1. september 2005, og har hittil klart å kvitte meg med 15 kilo.

Er selvfølgelig kjempefornøyd med det, men nå har det så og si stoppet opp.

 

Gikk to GR kurs før jul og tenkte at jeg skulle klare å ta de siste kiloene "på egen hånd", før jeg melder meg på stabiliseringskurs.

 

Har de siste ukene bare klart å ta av 200 gr i uka. Ikke mye å rope hurra for akkurat, men jeg er klar over at det går tregere etter hvert.

Men akkurat nå følte jeg at jeg trengte et litt bedre resultat. :)

Psyken, vet dere. ;)

 

MEN, jeg gir ikke opp. Her er mine resultater så langt.

 

Vekt sept -05: 86 kg.

Vekt nå: 71 kg.

 

Resultat totalt: - 15 kg

Resultat siste uke: - 0,2 kg

 

Stå på, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her startet morgenen 07,15. Da ville ikke lilletuppa sove lenger og like etter våkna storebror :) I dag er det så flott vær at vi bare MÅ ut å gå en tur. Har også store planer om sykle litt på sykkelen i kveld og trene litt Pilates. Det går nemlig veldig tregt med trimpoeng for tiden ;) Så jeg får stå på nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til jossa. 15 kilo er jo kjempebra,jeg selv har tatt av 25 og har aldri hatt det bedre enn jeg har det nå. Men det var de siste da,de er trege og få av,men gir ikke opp takket være alle her inne. Det er så motiverende,og masse herlige tilbakemeldinger.

og lotta jeg er nok enig i at hvor eldre man blir hvor lenger tid tar det og få av kiloene. Men vi får stå på videre.

 

 

Ha en kjempefin dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det alltid plass til flere, særlig ettersom vi stadig krymper hele gjengen!

 

Joda synøve, det er vel anbefalt å gå ned mellom 0,5-0,9 kg per uke, men selv i dette selskapet er 0,5 i nedre sjikte! -Forstår godt at joassa føler for bedre resultater! -Det gjør jeg også! -Og jeg går tross alt på kurs, så jeg vil jo ha valuta for pengene ;)

 

Siden jeg skal på hyttetur nå ti lhelga får jeg neppe noen bonus neste uke heller, men jeg skal virkelig gjøre det jeg kan for å passe på inntaket på Røros! Jeg føler tross alt at jeg har vært ganske flink hittil..

 

Lotta; ja, kiloene sitter bedre jo eldre man blir, og forbrenningen går ned med alderen. I tillegg får vi kvinner ofte en skikkelig knekk i forbindelse med overgangsalderen.

 

Jannicke; Det blir pilates og pakking i kveld! -Trodde jeg skulle få den nyeste pilates DVD'en i posten i går, men den er utsatt! -Så da blir det Windsor i kveld også! -Kanskje jeg rekker en liten tur på sykkelen min også!

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Nå har jeg gjort unna både frokost og dagens treningsøkt.

Vet at det ikke blir noe tid til trening i kveld, og da var det like greit å gjøre unna den fra morgenen av (istedet for å hoppe over den)

 

cam cam: Heldig du som skal på hyttetur. Det blir nok anledning til både en og to skiturer på Røros. Kos deg! ;)

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cam cam: Heldig du som skal på hyttetur. Det blir nok anledning til både en og to skiturer på Røros. Kos deg! ;)

 

Vi har ikke med pulk til knøttet, så jeg blir avhengig av at mannen min vil passe knøttet mens jeg stikker av. -Vi blir flere småbarnsfamilier der, og jeg vet at i de andre stikker mannen av på ski mens damene er hjemme/ute å leker med barna. -Føles ikkehelt godt ut å etterlate mann og barn med de andre damene med barn. -Kanskje jeg kan gå mens knøttet sover formiddagshvilen sin! -Da kan pappa'n lese bok! -Tror det er en god plan!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

selv har jeg lagt under dynen til nå, men nå når jeg leser så flink hangglidern har vært med morgentrim, og alle dere andre har trimplaner, så skal jeg også klare det. På med joggeklær og ut i fineværet!! Blir bare så fantastisk motivert av alle her inne! Og velkommen til deg jossa! ;) 15kg på under 5 mnd er jo fenomenalt bra! Applaus!!! :)

CamCam: Har du prøvd den pilates dvd`en som er med i IForm bladet? Den er jeg strålende fornøyd med, anbefales!

 

Ha en aktiv torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som skal på hyttetur!! Jeg vil og...........!!!! he he!! Vi har et gammelt hus oppe i Valdres som vi bruker som hytte (svigermors barndomshjem) Men det er ikke no særlig isolert, så å dra nå frister ikke. Var der en høstferie og det var et mareritt ;) Gikk greit så fort vi hadde fyrt opp i peisen, men på morgenen så var det jo iskaldt igjen.

 

Jannicke: Nå har jeg endelig fått tak i den DVD`en jeg og. Har bare prøvd den på 20 minutter,og jeg er også kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pernille

Hei, alle sammen, dere er så flinke. Når eg starta på kurs i 2002 var vekta mi 83 kg.

Då klarte eg å gå ned til 67 kg på 3 kurs. Så gjekk eg på stabeleringskurs, men gjekk opp 4 kg, når eg gav meg gjekk kiloane opptil 74 kg. No har eg slete i over eit år med å komme ned i 65 kg, men vekta mi vil vere på rundt 71 kg, der setter den fast. NO VIL EG VERE MED DERE Å SJÅ OM EG KJEM LETTARE NED!!!

Pernille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....takk for alle hyggelige velkomshilsener!:)

 

Jeg kan jo fylle på med litt opplysninger om meg selv, så blir vi liksom litt bedre kjent.

 

Gift, trebarnsmor. Bor i nord-norge.

Har jobben min i hjemmet, (med de fordeler og ulemper det innebærer.) ;)

 

Er 38 år, og har vel aldri vært tynn. Har forlengst innsett at det blir jeg heller aldri, og det er helt greit. Trives veldig godt med meg selv nå, selv om jeg gjerne skulle ha tatt av noen få kilo til. Vil så gjerne veie seksti-og-noe.

 

Har slanket meg mange ganger, men aldri tatt av så mange kilo som nå. :) :)

 

Det største problemet mitt, er at jeg er så utrolig makelig anlagt. Helsestudio er ikke noe for meg, så det blir for det meste å gå turer. Har en trimsykkel som også brukes hver uke.

 

Det er dog veldig artig og kjenne på kroppen at formen er blitt så mye bedre.

Løypa som jeg går tar ca 1 time, og nå langer jeg i veg i god fart, mens til å begynne med var det et slit både for muskler og pust.

 

Ha en fortsatt fin torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det alltid plass til flere' date=' særlig ettersom vi stadig krymper hele gjengen!

 

Joda synøve, det er vel anbefalt å gå ned mellom 0,5-0,9 kg per uke, men selv i dette selskapet er 0,5 i nedre sjikte! -Forstår godt at joassa føler for bedre resultater! -Det gjør jeg også! -Og jeg går tross alt på kurs, så jeg vil jo ha valuta for pengene ;)

 

Siden jeg skal på hyttetur nå ti lhelga får jeg neppe noen bonus neste uke heller, men jeg skal virkelig gjøre det jeg kan for å passe på inntaket på Røros! Jeg føler tross alt at jeg har vært ganske flink hittil..

 

Lotta; ja, kiloene sitter bedre jo eldre man blir, og forbrenningen går ned med alderen. I tillegg får vi kvinner ofte en skikkelig knekk i forbindelse med overgangsalderen.

 

Jannicke; Det blir pilates og pakking i kveld! -Trodde jeg skulle få den nyeste pilates DVD'en i posten i går, men den er utsatt! -Så da blir det Windsor i kveld også! -Kanskje jeg rekker en liten tur på sykkelen min også!

 

Ha en fin dag!

CamCam[/quote']

 

 

 

Selvølgelig camcam,skjønner jo at du vil ha valuta for pengen og at du vil ned mere i uka..det vil jeg og..går kurs 4 startet 4 januar... så vi får stå på videre,og satse på at vekta viser mindre neste uke,det går jo litt opp og ned..

 

Ha riktig god tur til røros,kos deg.

 

ps:hva fører dere pilates på??

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treg med å "melde" meg jeg, men jeg henger da med ;)

jeg skulle også ønske at vekta viste -1 kg hver uke(minst...hehe...)men har hørt at det beste er

ca.-0,5 kg i uka, når det går fort av kommer det fort på igjen, har iallefall gjort det til meg før.

Denne Pilates DVD i bladet iform, er det den samme som man får kjøpt gjennom TV shop tro, noen som vet?

 

Snart helg og nye utfordringer igjen også, til nå har fredagene vært verst for meg, lurer på hvordan morgendagen blir.......

 

Ønsker deg God tur til Røros CamCam :)

Og velkommen til dere som er ny her, dette skal vi klare sammen hele gjengen, stå på :)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet frem alt tøyet (bitte lille knøttet har 3x så stort volum med klær/utstyr som meg!), og nå er det bare å legge ting på plass igjen! Har skrelt gulrøtter og delt opp kålrabi til turen, så dette skal nok gå bra! -Mye må gjøres i siste liten i morgen tidlig, så det har ikke blitt noe pilates på meg i dag! -Får satse på at det blir noe av den ski-turen i stedenfor!

 

Kanskje jeg skal kjøpe meg i-form til togturen i morgen?? Fikk nettopp beskjed fra bokklubben at DVD'en jeg venter på ikke kommer før midt i februar!

 

Ha en fin fin helg, og kos dere med måte ;)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle jenten. Æ e ei jenta fra Nordnorge som ønske å gå ned fem kilo. Har altså villa det i de siste to årene, og har periodemessig gått på gr - kurs. Men så blir æ så lei. Vel skal gifte mæ te sommarn så det e no eller aldri.

 

Har ligget stabilt på 71,5 men er faktisk nå på 69-70 kg. Det er GR-kosthold som gjør det. Men vanskelig når rutinene endres.

Æ går på skole en gang i måneden, tre dager, og da er alt annerledes. Ikkje blir det trening og ikke blir det rett spising. Fælt.

 

Vel - vel, håper vi snakkes snart, dere er en kjempegjeng!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser
Litt treg med å "melde" meg jeg' date=' men jeg henger da med ;)

jeg skulle også ønske at vekta viste -1 kg hver uke(minst...hehe...)men har hørt at det beste er

ca.-0,5 kg i uka, når det går fort av kommer det fort på igjen, har iallefall gjort det til meg før.

Denne Pilates DVD i bladet iform, er det den samme som man får kjøpt gjennom TV shop tro, noen som vet?

 

Snart helg og nye utfordringer igjen også, til nå har fredagene vært verst for meg, lurer på hvordan morgendagen blir.......

 

Ønsker deg God tur til Røros CamCam :)

Og velkommen til dere som er ny her, dette skal vi klare sammen hele gjengen, stå på :)

 

klem mamz[/quote']

Hei.

Vet ikke om det er samme DVD,men jeg meldte meg nettopp på et abbonemang på iform.Får med både DVD,pulsklokke og skritteller.Sikkert ikke beste sort,men bedre enn det jeg har nå,ingentingen.

 

Ha en fin drømmefull natt! :)

 

elsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei trebarnsmor på 30 år,som skal ned ca 4 kg.Er veldig motivert,og trimmer 3 dager i uka,og spiser sunt.kiloene sitter hardt.Begynte for 3 uker siden,og 3kg er borte,men 4 gjenstår. Blir ekstra motivert her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vet ikke om det er samme DVD' date='men jeg meldte meg nettopp på et abbonemang på iform.Får med både DVD,pulsklokke og skritteller.Sikkert ikke beste sort,men bedre enn det jeg har nå,ingentingen.

 

Ha en fin drømmefull natt! :)

 

elsa[/quote']

Takk for svar elsa, har allerede mottatt 2 blader fra iform, men det var ikke med noen dvd til meg :) bare pulsklokke. Men jeg har jo fra før 3 dvd'er med Pilates, så jeg får begynne med dem igjen.

Ha en god natt da ;)

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei trebarnsmor på 30 år' date='som skal ned ca 4 kg.Er veldig motivert,og trimmer 3 dager i uka,og spiser sunt.kiloene sitter hardt.Begynte for 3 uker siden,og 3kg er borte,men 4 gjenstår. Blir ekstra motivert her inne.[/quote']

 

Velkommen hit, så flink du har vært da, 3 kg på 3 uker er jo kjempebra ;)

Ja man blir motivert av å være her, en veldig fin og flink gjeng her inne, håper du vil trives her :-)

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...