Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg litt i gang


Gjest kizze

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 28 år og er mor til 2 på 2,5 0g 5 og er gift. har klart å gå ned 20,7 kg og 74,1 cm er mega fornøyd med resultatet og avsluttet siste ned vekt kurs i går skal over på hold vekten kurset i juni men trenger hjelp til å hvite hva jeg skal spise. er på meny 2 fortsetter jeg der går jeg jo ned i vekt... noen som vet hvordan skal spise.

 

Startvekt. 91,4

Sluttvekt. 70,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarteiFarta

Den føste måneden anbefaler de å øke med 200kcal daglig. Altså at du skal opp på et inntak på 1800kcal dersom du har vært på meny2.

Hvis du er redd for å gå opp i vekt når du øker, kan du de første to ukene øke med 100kcal og de to neste igjen øke med 100kcal mer. De anbefaler å fortsette øksningen selv om du evt.går litt opp i vekt når du begyner å spise mer.

Jeg har ikke komt lenger enn dette selv på dette opplegget, så vet ikke helt hvordan veien videre derfra går, men regner med du skal øke slik gradvis fram til du er oppe i ditt daglige energibehov som du kan regne ut ved hjelp av energi-kalkulatoren.

 

Når jeg er ferdig med økningen satser jeg på at jeg har spist meg opp fra meny 2 til meny 3, synes den menyen har en ok fordeling på måltidene.

 

Håper dette var til hjelp! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...