Gå til innhold

Ned 20-30 kg, torsdag 26. januar 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Hei alle slankevenner.

 

I går opplevde jeg en artig episode. Traff en jeg ikke har sett på lenge, som kom med følgende utsagn:

 

"Har du ikke fått noe ribbe i jula du da? Du blir jo stadig mindre:) ;)

Slike uttalelser varmer og motiverer:)

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Hei alle slankevenner.

 

I går opplevde jeg en artig episode. Traff en jeg ikke har sett på lenge' date=' som kom med følgende utsagn:

 

"Har du ikke fått noe ribbe i jula du da? Du blir jo stadig mindre:) :)

Slike uttalelser varmer og motiverer:)

 

Ha en fin dag alle sammen![/quote']

 

Dette unnet jeg deg virkelig.

Forresten moro at det finnes folk som kan komme med en slik positiv kommentar enda.

Bare stå på videre, og gratulerer så langt. ;)

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Helt enig med Wis, Queen! -Deilig å få litt positive tilbakemeldinger og dermed få høre at det faktisk synes det vi jobber med!

 

Fin fin nedgang på smukkeline også! Synes du er kjempe flink!

 

-Ser ut som det ble dobbelposting i dag morges! -Godt at alle er så aktive!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det må være med slike kommentarer!!:) He,he.. jeg har forsåvidt fått akkurat motsatt kommentar. Fra en jeg ikke kjenner, men uansett.. samtalen endte med at han lurte på om jeg skulle prøve trening:eek Da ble det plutselig nok de nære bryr seg, men når mer eller mindre fremmende kommenterer da er det ikke gøy lenger:mad:

 

Uansett; jeg er ikke stolt av meg selv denne uken- har skeid ut hver eneste dag! Blir oppgitt over meg selv, men akkurat som jeg inni meg har gitt opp før jeg fikk startet nå. Jobbe med motivasjonen? Prøver; og motivasjonen er høy innemellom, men så går det dundas i løpet av dagen. Har alt klart for dårlige stunder- frukt og ferdig kuttete grønnsaker, nøtter osv. Men stadig trekkes jeg mot sjokolade og potetgull....;)

Gidder ikke lyve for dere om dette; men jeg skal finne veien tilbake igjen!!!!!

Stolt over dette er jeg hvertfall ikke:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det må være med slike kommentarer!! He,he.. jeg har forsåvidt fått akkurat motsatt kommentar. Fra en jeg ikke kjenner, men uansett.. samtalen endte med at han lurte på om jeg skulle prøve trening:eek Da ble det plutselig nok de nære bryr seg, men når mer eller mindre fremmende kommenterer da er det ikke gøy lenger:mad:

 

Uansett; jeg er ikke stolt av meg selv denne uken- har skeid ut hver eneste dag! Blir oppgitt over meg selv, men akkurat som jeg inni meg har gitt opp før jeg fikk startet nå. Jobbe med motivasjonen? Prøver; og motivasjonen er høy innemellom, men så går det dundas i løpet av dagen. Har alt klart for dårlige stunder- frukt og ferdig kuttete grønnsaker, nøtter osv. Men stadig trekkes jeg mot sjokolade og potetgull....;)

Gidder ikke lyve for dere om dette; men jeg skal finne veien tilbake igjen!!!!!

Stolt over dette er jeg hvertfall ikke:(

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: Takk til alle, dere er en super støtte-gjeng!!

 

Kult, Queen! Flott at det finnes mennesker som har evnen til å servere positive kommentarer!!

 

Her går det OK. Har vært litt flyging og ordning av utstyr i hangaren, så ikke tid til å være innom her før nå. Det blir dessverre ikke så mange måltider om dagen, må skjerpe meg der, også bør jeg klare å få inn litt aktivitet, om ikke annet små spaserturer..

 

Camcam; Billy er jo en god "venn", så han skal være med nordover etter denne arbeidsuka, slik at jeg kan trimme mens jeg pleier min mor. Og du er som meg; jeg får og dårlig samvittighet når jeg har trent og hvis jeg deretter ødelegger med "dum" mat. Planen er der om ikke annet!

 

I dag blir det flyging igjen, og jeg skal spise godt av frukten og drikke masse vann - fikk forferdelig vondt i hodet på sist tur, da drakk jeg alt for lite! Det blir nok litt restaurantmat på Heathrow, og det finnes nok ikke så sunn mat der, får fylle på med frukt og vann på turen over for å døyve den største sulten.

 

Ha det fint så lenge, stikker innom i morgne hvis det ikek blir ny tur på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinny; Det er som med meg, føler ikke at jeg "trenger" lyve her inne om mine ikke så heldige valg. Vi har det ale på samme vis, til forskjellige tider, det er jo tross alt derfor vi er her...

 

Stå på, sammen kan vi klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det må være med slike kommentarer!!:) He' date='he.. jeg har forsåvidt fått akkurat motsatt kommentar. Fra en jeg ikke kjenner, men uansett.. samtalen endte med at han lurte på om jeg skulle prøve trening:eek Da ble det plutselig nok de nære bryr seg, men når mer eller mindre fremmende kommenterer da er det ikke gøy lenger:mad:

 

Uansett; jeg er ikke stolt av meg selv denne uken- har skeid ut hver eneste dag! Blir oppgitt over meg selv, men akkurat som jeg inni meg har gitt opp før jeg fikk startet nå. Jobbe med motivasjonen? Prøver; og motivasjonen er høy innemellom, men så går det dundas i løpet av dagen. Har alt klart for dårlige stunder- frukt og ferdig kuttete grønnsaker, nøtter osv. Men stadig trekkes jeg mot sjokolade og potetgull....;)

Gidder ikke lyve for dere om dette; men jeg skal finne veien tilbake igjen!!!!!

Stolt over dette er jeg hvertfall ikke:([/quote']

Heisann! Ikkje gi opp. Sjølv om du dett i grøfta fleire gonger er det berre å koma seg opp igjen og fortsetja på vegen. Eg har same erfaringa sjølv så eg veit MEGET GODT kva du snakkar om. Stå på og begynn på ny frisk igjen. Ein gong går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-I morgen skal vi sitte 5 timer på tog, og da er det godt å være forberedt! -Har kjøpt inn grove baguetter og roastbeef til meg selv, ost og skinke til gubben, og knøttet får valig matpakke mat! -Har skrelt noen gulrøtter og delt opp litt kålrabi i biter også, så nå skal både mat- og knaskebehov være dekket! Håper du klarer å få ordnet matpakker til flyturene dine fremover! -Det har reddet mange i kostholdet!

 

trinny; vet det er tøft fra tid til annen, og når det gjelder negative kommentarer fra fremmede, så kan de håndteres på to måter: 1: Ignorer det totalt og glem at det noengang har skjedd, eller 2: Bruk det som aggresjon og motivasjons booster! (Skyggeboks-ned den fyren, og bit tenna sammen og gi han en skikkelig runde foran speilet!) -Har selv fått høre mye rart, og en periode brukte jeg vannvittig mye tid på å tenke ut hva jeg burde svart når det kommer noe sånt uventet. -Har gitt det opp nå, og liker den fysiske avreageringen bedre ;)

Vi er her og heier på deg trinne, så jeg håper du snart er i gang igjen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-I morgen skal vi sitte 5 timer på tog, og da er det godt å være forberedt! -Har kjøpt inn grove baguetter og roastbeef til meg selv, ost og skinke til gubben, og knøttet får valig matpakke mat! -Har skrelt noen gulrøtter og delt opp litt kålrabi i biter også, så nå skal både mat- og knaskebehov være dekket! Håper du klarer å få ordnet matpakker til flyturene dine fremover! -Det har reddet mange i kostholdet!

 

trinny; vet det er tøft fra tid til annen, og når det gjelder negative kommentarer fra fremmede, så kan de håndteres på to måter: 1: Ignorer det totalt og glem at det noengang har skjedd, eller 2: Bruk det som aggresjon og motivasjons booster! (Skyggeboks-ned den fyren, og bit tenna sammen og gi han en skikkelig runde foran speilet!) -Har selv fått høre mye rart, og en periode brukte jeg vannvittig mye tid på å tenke ut hva jeg burde svart når det kommer noe sånt uventet. -Har gitt det opp nå, og liker den fysiske avreageringen bedre ;)

Vi er her og heier på deg trinne, så jeg håper du snart er i gang igjen! -En liten ting sånn på tampen; De fleste av oss har i lang tid bare fortsatt jevnt og trutt oppover, har det vært sånn for deg også? I så fall, så har du iallefall oppnådd noe ved å stå på stedet hvil! -Du har brutt vekt-øknings-kurven! -Nyt det, og så skal vi hjelpe deg til å få den til å peke nedover etterhvert også!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...