anneberit Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Nå er vekta der jeg ønsker at den skal være. Fridag i dag, og nydelig vær her nord for Bergen. Nå er det bare å komme seg ut å nyte dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anneberit Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Nå er gulvene og vinduene vasket. Har god samvittighet. Fiskegryte står på menyen i dag, så er det avgårde for å kjøpe nye hagemøbler. Kanskje blir det tid til en joggetur senere. Mangler bare sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anneberit Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Har hatt en herlig fridag. Startet med støvsuging. Så en god times joggetur. Etter en dusj ble det å nyte sola på en solseng med en god bok. Fikk vasket halve terassegulvet i kveld. Skal bli godt å finne senga nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anneberit Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Da er kofferten pakket, og jeg er kjempeklar for en uke på mallorca. Blir deilig med sol og varme (mangelvare her hjemme). Kiloene som jeg vet kommer til å snike seg på, skal jeg trene bort med glede senere. Nå skal livet nytes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar