Gå til innhold

8000 steg per dag i 50 dager = 400000


Gjest gilmoregirl

Anbefalte innlegg

Gjest gilmoregirl

Starter en tråd for oss som går på kurs og er med i konkuransen om mange flotte premier dersom vi går 8000 steg per dag i 50 dager.. Andre som vil hive seg med og gå masse med skritt-teller.. velkommen

 

Jeg går Aktiv-kurs med stavgang og der har vi fokus på aktivitet, ikke så mye kg og cm. Nå er kurset i gang med steg-konkuransen annonsert på Grete Roede-sidene - målet er altså 8000 steg per dag i gjennomsnitt. Det er motiverende og mitt mål om å passere 5000 per dag de dagene jeg ikke trimmer, ble slått på et øyeblikk. LIKE!!

 

Første uken klarte jeg det!

Denne uken ligger jeg godt ann..

 

Go for it - det er motiverende!

 

GG

Går 3. Aktivkurs i 2010 - mål 36 kg minus og fjellgeitstatus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gilmoregirl

I går ble det 11500 steg - slå den! MEn bare 4300 dagen før.. Blir veldig gira når jeg skal få nok steg, så jeg "lurer" meg selv til å være mer aktiv og gå lengre turer for å opprettholde skjemaet - 8000 per dag.. Det høres kanskje ikke så mye ut for dere som går masse, men jeg har hatt et aktivitetsnivå på ca 2-3000 om dagen på dager uten trim, så for meg er dette stor innsats..

 

Æ e i rute, men må gå en del i morra - hunden blir glad og fornøyd!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gilmoregirl

Klarte det - klarte mer enn 8000 steg om dagen denne uka og er over 56000 steg denne uka - over 112000 for begge ukene - 5 uker og en dag igjen til jeg er i mål. Artig å konkurere med seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulipanen

Så flinke dere er. Følger med dere. 8000 skritt er masse hvis dere ikke beveger dere mye utenom trimturene. Det skulle vel ta 1-1,5 time å gå 8000 skritt. Var det 50 dager du måtte gå 8000 skritt for å delta i konkurransen ?

 

Ha en "lett og aktiv" uke

 

tulipanen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gilmoregirl

Velkommen til tråden!

En del av kursopplegget i mai/juni, tror man må gå på kurs for å være med i trekningen av premier, men det går jo an å lage sin egen konkuranse og dokumentere det her. Æ har klart å opprettholde antallet de to første uken og er i rute så langt denne uka. Er blitt RÅ å finne ut hvordan man får ekstra steg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hegebolla

Jeg klarte det akkurat såvidt i går. Hadde tenkt å gå på tur, men sovna da samboeren gikk på kino. Våkna da han kom hjem i 11-tida på kvelden, så jeg tråkket opp og ned trappen en del ganger for å få de siste 300 skrittene. Landet på 8.034! :)

 

Jeg går forresten på kurs, og tror jeg har nok skritt (i gjennomsnitt) til å være med i konkurransen så langt. Men tenkte jeg skulle jobbe ekstra denne uken med å komme over 8.000 hver dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gilmoregirl
Jeg klarte det akkurat såvidt i går. Hadde tenkt å gå på tur' date=' men sovna da samboeren gikk på kino. Våkna da han kom hjem i 11-tida på kvelden, så jeg tråkket opp og ned trappen en del ganger for å få de siste 300 skrittene. Landet på 8.034! :)

 

Jeg går forresten på kurs, og tror jeg har nok skritt (i gjennomsnitt) til å være med i konkurransen så langt. Men tenkte jeg skulle jobbe ekstra denne uken med å komme over 8.000 hver dag. :)[/quote']

 

Så bra, det er slik jeg også driver på, kveldsturer og ekstra gåing for å få nok steg. Det bevisstgjører jo det med hverdagsaktiviteten i stor grad. Stå på - vi klarer det. Lå i rute til og med i går, men nå er jeg litt etter - tar det igjen i morra og helga!! God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gilmoregirl
I går hadde jeg en god dag' date=' skrittmessig. Gikk hjem fra jobben, ca 6 km og havnet på 16.077. :)[/quote']

 

 

Det var ikke verst - du har jo vært virkelig flink i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hegebolla

I går havnet jeg på litt over 10.000 etter å ha sneket inn 2 x 20 min gåturer i løpet av dagen.

 

I dag har jeg også bikket over 8.000 før jeg benker meg foran tv-en. :)

 

Hvordan har det gått med deg, gilmoregirl, og evt. andre som går og går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gilmoregirl

Hei, det går gint med meg - i går var jeg på over 13000, i dag er jeg nærmere 10000, men lå litt under onsdag-torsdag-fredag, så jeg hadde litt å ta igjen.. I morra må jeg ha minst 8000 for å oppretthold ukens mål: 56000. Har kontorjobb og jobbet med en eksamen denne uken, så det har vært en utfordring å få til stegene. Takket være konkuransen har jeg fått masse aktivitet :-) Det fungerer!

 

GG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hegebolla

Så bra at du er i rute og blir motivert av konkurransen! :(

 

Jeg har så langt greid mitt mål om minst 8.000 skritt om dagen denne uka. Håper på å kunne fortsette med det. Kjenner at jeg må pushe meg selv litt ekstra, men samtidig så er det et ganske overkommerlig mål pr. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hegebolla
Dagen e snart over og æ mangle mange steg - ut med hunden en tur før det er for seint - 3 uker i boks - stå på GG!!!!

 

Greide du det i går? Ja, stå på GG!! :(

 

Jeg fikk drøyt 10.000 i går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest gilmoregirl

..også er jeg med i trekningen - Lettere og lettere å få 8000 steg per dag - TI PÅ TOPP-turene lønner seg på flere måter. Godt å være sprek når sommer og uteaktiviteter står øverst på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...