Gå til innhold

En dag av gangen!


Gjest lise80

Anbefalte innlegg

Gjest lise80

Da begynner jeg! Har gått og motivert meg en stund nå og gradvis trappet ned på sjokoladen.. Nå er det slutt, og i morgen begynner jeg. Jeg skal bli sunn!

 

Selvfølgelig vil jeg ned i vekt, kan ikke nekte for det =) Håper på 30 kg! Men begynner med 5, og jeg har tenkt å bruke gooood tid og ta alt positivt og negativt som kommer underveis. Tror ikke jeg klarer det hvis ikke!

 

Startvekt 102 kg. Høyde 175. Mål skal jeg ta når jeg har funnet målebåndet som min 4 år gamle sønn har lagt et mystsk sted =)

 

Første mål blir å komme gjennom første uken, til neste tirsdag, med trimpoeng og alt!!

 

Nå venter sengen, god natt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Hei og velkommen i gjengen :)

 

Første steget på veien er tatt. Bestemmelsen er viktig. Her inne vil du finne masse flotte folk med kloke ord som er i samme kampen som deg/oss. Jeg finner det iallefall motiverende i det som for min del er en lang vei å gå....

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hegebolla

Ville bare gratulere deg med avgjørelsen om en sunnere livsstil og ønske deg lykke til. Blir spennende å følge med på fremgangen din. :)

 

Jeg skal også ned mange kilo, og synes det er veldig inspirerende her inne på forumet sammen med andre i samme situasjon.

 

Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulipanen

Velkommen i klubben. Det hjelper å være flere med samme mål. Har fått mange positive innspill på sidene her.

 

Jeg skal også ned mange kg. Planen er å gå ned 35,5 kg til en gang i 2011. Håper å få på meg bunaden neste 17. mai.

 

Ha en "lett og aktiv" uke.

 

tulipanen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lise80

Kjempebra at vi kan inspirere og oppmuntre hverandre her inne. Har holdt meg til riktig mat i dag og jeg har vært ute å kjøpt meg sunn snacks, fant ut at det må jeg ha :) Så nå skal jeg føre inn dagen min og håper på en bra dag i morgen og! For alle her inne og for meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lise80

Da har jeg holdt på en uke uten at vekten har rikket seg en mm en gang... Har gått igjenom det jeg har spist og det eneste jeg kan tenke meg er at jeg kan ha spist for lite og ikke drukket nok vann. Står på siden her at jeg skal spise ca 1600 kcal pr dag og det har jeg prøvd, men har ikke klart å nå helt opp hver dag. I tillegg har jeg gått mye tur, en time hver dag m barnevogn, i tillegg til styrkeøvelser.

Men jeg gir ikke opp!! Har jo ikke gått opp i vekt så jeg får fortsette å se hva neste onsdag bringer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hegebolla

Har du prøvd med målebåndet? Selv om vekta viser samme tallet så kan det godt hende at målebåndet viser et lavere tall. Det er jo ganske motiverende når cm rundt livet begynner å minke også! Lykke til videre, stå på! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Enig med Hegebolla! Lurt å måle cm i tillegg til vekt. Om den ene ikke gir utslag en uke, så kan det faktisk være "store" utslag på den andre :( Og det er jo faktisk cm'ene en merker på klærne. Keep up the good work, fortsatt lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...