Gå til innhold

Har stått lenge på toppen, nå vil jeg ned!!


Gjest crabat

Anbefalte innlegg

Gjest crabat

Jeg er ei jente på 20år.

156 cm over bakken.. Og litt for mange kg på kroppen.. På vekta står det 72kg!!

Har ei datter på snart 6mnd.

 

Har leeeenge slitt med kiloene.. Dvs. i snart 7år.

Før kunne jeg gå forbi speilet på kjøpesenteret å kjenne "rusen" :"wow.. jeg ser jo faktisk ikke så værst ut!" -Og DEN følelsen savner jeg!!

 

Under graviditeten gikk jeg kun ned i vekt.

Til og med samme dagen som fødselen veide jeg mindre enn det jeg gjor før jeg ble gravid. (80 før - termindato: 76)

Etter fødselen veide jeg 68kg.

Å jeg stortrivdes.. selv om jeg var relativt "slapp i fisken".. (så lenge det varte!)

Jeg fikk jo smakeprøven på hvordan det kan være å være litt fornøyd med seg selv.. Så nå er jeg klar til å nå målet mitt, en gang for alle...

 

Trivselsvekta mi er på 60kg.

 

Jeg er slettes ikke av den aktive typen..

Men har begynt å gå turer hver dag på ca 40 min.

Etterhvert økes tempoet.. Tar den samme ruta hver dag.

Målet mitt er å greie å ta den på enda kortere tid..

 

Så nå venter jeg på at ting skal skje.. :D Er veldig opptatt av hva, og når jeg spiser.. Men, man har vel en tendens til å kanskje "falle litt mellom stolene" iblandt! Dèt er jeg vel ikke helt alene om?

 

Håper vi sammen kan hjelpe hverandre, og bli fornøyde med oss selv!! :)

Snart blir det sol og sommer... Å det må vi glede oss til :)

Kanskje man til og med kommer seg inn i bikinien?? :)

I wish... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambm01

Hei!

 

Jeg kjenner meg litt igjen egentlig..Etter at jeg fikk sønnen min for 15mnd siden, så har jeg ikke klart å gå ned den vekten jeg la på meg. Nå har jeg meldt meg inn her, og jeg syntes det er veldig bra og skrive hva jeg spiser hele tiden for da blir jeg mer klar over hva jeg putter i meg.

 

Bare pass på at du spiser riktig og sunt, og lag gjerne små porsjoner. Jeg pleide alltid å spise til jeg ble så mett at det nesten gjorde vondt, men nå så spiser jeg mindre og jeg blir fortere mett.

 

Jeg har også skaffet meg en skritteller, og det burde du kjøpe deg (50kr eller 99kr på XXL), slik at du kan se hvor mye du beveger deg om dagen. Jeg skal prøve å gå 10 000 skritt om dagen, og hvis jeg ikke har klart det i løpet av dagen, ja da må jeg ta meg en ekstra liten gå tur på kvelden slik at jeg når målet.

 

Ikke gi opp, og det er bare å lese alle innleggene som er her så blir du nok motivert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...