Gå til innhold

Ned 20-30 kg, fredag 27.01


Gjest xray

Anbefalte innlegg

Ja, så tenkte jeg å stikke innom å lese om alt det spennede dere i denne gjengen hadde å fortelle i dag, men så var det helt tomt på denne linken! Vel, ikke grunn til at jeg ikke skulle skrive, nå vet dere at jeg har vært innom i alle fall! (Føler litt positiv meldeplikt, etter mine negativt ladede skriverier, hehe, og all god støtte fra dere!)

 

Sliter litt med å få nok måltider i meg. Tror det kan komme til å bli en kamp i tidne fremover også, siden jeg skal være hos min mor, men skal gjøre mitt beste for at jeg kommer inn i en god rutine. Det er jo faktisk slik at jeg kan spise når jeg vil, og ikke når min mor vil. Er jo stor pike nå.

 

Det har vært mye flyging, og i morgen skal jeg ut på ny tur. Camcam; Jeg lager ikke matpakke, for vi får catering ombord, og det er liksom litt av "kosten/lønna" vår den korte uka vi er på jobb. Men jeg syns jeg var om ikke annet så LITT flink i går! Vi fikk nemlig salat ombord, og det får vi nesten hver gnag, så jeg startet med den! OGså spiste jeg senere sandwich, i stedet for "smørrebrød" med panert rødspette på, som IKKE kan være mye sunt. Også drakk jeg bare vann (farris), og ikke cola light, som er den brusen jeg foretrekker. Selv om jeg nok kunne drukket mer vann (eller farris, drikker litt av begge deler siden jeg ikke syns det flaskevannet er så godt, og farris er tross alt bedre enn brus.)

 

(OK da, så har jeg ikke helt klart å holde meg borte fra sjokoladen ombord, men skal gå inn med sterkt mot i morgen. Uansett, jeg gjorde det bedre enn jeg trodde.)

 

I morgen blir det ny mental runde med vann - skal få tømt i meg to halvliters flasker og to boksr farris er planen - minst en salat (flygerne spiser helst smørrebrød, hehe!), sandwicher og en del frukt! (Det er det som er matvaraiantene vi har.)

 

Hvis jeg får vite i kveld at turen går litt utpå dagen, skal jeg ta på meg treningstøy på morgenen/formiddagen og GÅ meg en svett tur! (Frisk, opplagt og velduftende for pilotene og legen, hehe!)

 

Ha det fint, stikker innom senere i helgen hvis flygingen ikke tar opp all tid!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...