Gå til innhold

ned 40++


Gjest Bollaaa

Anbefalte innlegg

Gjest Lakeni

så bra at du har bestemt deg for å gå ned. jeg veide på våren i fjor ca. 98 kilo. og er ikke så veldig høy, så skulle i utgangspunktet ned 38 kilo. gikk jevnt ned og på slutten av sommeren veide jeg ca 92. da bare kuttet jeg litt ned på sjokoladen og gikk litt mer tur. nå veier jeg 80 kilo, og har ikke kuttet sjokolade helt ut, men går jevnlig turer og jogger. vet egentlig ikke helt hva du ville ha svar på. men det var litt om meg. og hverdagen er forresten mye bedre nå, har mer energi, og føler meg bedre med meg selv. og det er ikke vanskelig å holde seg vekke fra sjokolade i ukedagene når du har klart det en stund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollaaa

Oi, det er jo bra! At det faktisk så og si er sjokoladen i ukedagene, som gir deg fremskritt! Veldig bra : ) Skulle ønske jeg også bare kunne spist en sjokolade i ny og ne.. Men, da klarer jeg nok aldri å gå ned 40 - 50 kg !

 

MEn, lykke til! Bra å høre at det går nedover for deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg er 21 år og skal ned 60 kilo. Forstår at dette kan ta tid, men er motivert for dette. Det som har funket best for meg som jeg skal starte med på nytt nå er lavkarbo og trening. Nå har jeg meldt meg inn på treningssenter og skal trene minst 2 dager i uken. Jeg skal prøve å holde meg til lavkarbo som jeg har fått beskjed av legen. Min største utfordring er søtsaker. Har ikke funnet ut enda hvordan jeg skal kutte ut dette. Har søtsug ganske ofte. Men det som har hjulpet med delvis er at jeg tar tabletter/Naturprodukter. Da tar jeg: Krom tabletter, Kaneltabletter og Multivitamintabletter. Dette føler jeg at hjelper litt på søtsuget. Jeg ønsker veldig gjerne en slankevenn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...