Gå til innhold

Ned 20-30 kg, lørdag 28. januar 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Hei alle slankevenner ;)

 

Så er det lørdag, hva det måtte by på av gleder og utfordringer :)

 

Været ser flott ut, blå himmel med rosa skjær. En tur uti naturen frister.

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott vær her også, med knall sol fra himmelen. Bare litt vanvittig kaldt nå på morgenen, håper at det skal få tint og varmet seg litt opp så jeg kan få kommet meg ut på min første "trim" på alt for lenge. (Jeg sitter faktisk i trenings tøyet, og det blir ikke ski på meg, kun rask gåtur, med pulsklokke.)

 

HAr ikke fått ført opp dagsmenyene for hver dag, så sittet og prøvd å få med meg det meste nå. Jeg har absolutt overskredet grensen for 1600 kcal, så det blir nok ikke noe ned til mandag på vekta. Uansett, starter på ny frisk NÅ, og har meny klar, så langt jeg ikke skal ut å fly da. Da får jeg håpe at flygerne ikke vil ha salatene, også får jeg holde meg hovedsaklig til de.

 

Ha en strålende dag i moderlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også er det kjempeflott vær, selv om det er litt kaldt:) Jeg har spist frokost og koser meg med kaffe. Skal pakke meg inn i varme klær, ta på pulsklokken og ta meg en gåtur. (Kanskje ikke verdens lengste tur, men ett par småturer idag er planen).

Driver også å setter opp matplan igjen, slik at jeg har litt å følge den første uken. Da blir det nok mat og drikke, og ikke så lett å gjøre impulskjøp eller gaffle i seg godteri.. Dette blir som å slutte å røyke igjen, må være ganske så hard med meg selv den første tiden. Men dette skal jeg greie! Våren nærmer seg og jeg vil være sprekere innen da.

 

Ha en fin dag!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt har jeg ikke nett hjemme enda:( Har lest litt om dere i dag syns at alle sammen er kjempe flinke.

Jeg gikk ned 0,6 denne uka. Hadde veie dag på onsdag. Har ikke vært noe flink siden onsdag da jeg er i sverige hos ei venninne. Blir litt dårlig med mat og gåturer. Vært ute og gått litt idag, da jeg passer en liten gutt på 6 mnd.

Men fra mandag skal jeg begynneog jobbe igjen etter 7 mnd hjemme. Så det vil nok hjelpe til litt på vekta. Får rørt litt mer på meg da.

Men i kveld blir det party. Har kjøpt 1 rødvins flaske tror nok nesten det holder. Har nesten ikke drukket noe etter jeg har gått ned.

 

God helg videre!!

 

Klem Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hei alle sammen, heldig dere som har fint vær. Åhhh som jeg misunner dere å gå på ski.

Her er det fremdeles regn og blankis. Det er helt unormalt, på denne tiden pleier det å være 4-5 kuldegrader og silkeføre.

I dag har det blitt litt trening med vekter istedet - hjelper på humøret det også.

Har nå blitt litt flinkere å variere trimmen - begynner faktisk å bli avhengig ;) (hihi)

I kveld skal vi kose oss med taco her i huset, gleder meg.

Har forresten blitt mindre sugen på noe søtt etter hvert - Pepsi Max smaker ikke så godt lenger det heller.

 

Håper dere får en fortsatt fin helg

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt har jeg ikke nett hjemme enda:( Har lest litt om dere i dag syns at alle sammen er kjempe flinke.

Jeg gikk ned 0' date='6 denne uka. Hadde veie dag på onsdag. Har ikke vært noe flink siden onsdag da jeg er i sverige hos ei venninne. Blir litt dårlig med mat og gåturer. Vært ute og gått litt idag, da jeg passer en liten gutt på 6 mnd.

Men fra mandag skal jeg begynneog jobbe igjen etter 7 mnd hjemme. Så det vil nok hjelpe til litt på vekta. Får rørt litt mer på meg da.

Men i kveld blir det party. Har kjøpt 1 rødvins flaske tror nok nesten det holder. Har nesten ikke drukket noe etter jeg har gått ned.

 

God helg videre!!

 

Klem Mona[/quote']

 

Ha en fin helg i Sverige! Har du sett at de ønsker bra slankehistorier? Du må jo være en perfekt kandidat til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...