Gå til innhold

Vår vei ned i vekt


Gjest lega66

Anbefalte innlegg

Da er vi to jenter som starter IGJEN mot målet vårt. Nå er det alvor her. vi kan ikke fortsett sånn noen av oss. Så da er det påen igjen med å spise Grete Roede meny, og trening. Vi har tenkt til å danse zomba, dette synes vi faktisk er utrolig gøy. Vi var flinke med å danse, og trene aparater for 5 mnd siden, og begge raste ned i vekt. så nå er det bare å starte igjen. Vi får ta ett lite skritt om gangen, og ikke gape over for store mål. Jeg vil bruke denne tråden til å holde meg selv oppdatert, og kanskje det er noen her som vil følge våres vei ned i vekt også. jeg vil veie meg en gang i uka, mens hun andre vil veie seg kun en gang i mnd. jeg vill også legge inn hvor mange cm vi går ned også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vår første dag ferdig, og vi føler dette har gått kjempe bra. vi har fått i oss den maten vi skulle, takket nei til skoleboller, og annet dritt. Vi har danset zomba i 40 min, skal si vi var helt utslitt etterpå. det er ikke for latsabber ihvertfall ;) da er det bare å komme seg i seng, og lade opp til en ny og spennende dag imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok en dag over, og vi har klart oss igjennom enda en dag uten å bli fristet. Vi har trent hver for oss idag, men det viktigste er jo at vi er i bevegelse. Nok mat har vi fått i oss også. noe som faktisk bruker å være ett problem for meg... det har ikke vært noen store fristelser idag, så det har ikke vært noe vanskelig å holde seg unna usunn mat. avsluttet dagen idag med en stor, deilig bolle med fruktsalat. det var utrolig godt. Utrolig hvor lett det er å få i seg nok frukt når den er ferdig kutta. da er det vel bare å finne senga, sånn at jeg er klar for en ny dag med masse bevegelse og masse mat (føler ihvertfall at det er sinsykt mye mat jeg skal ha i meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en del dager siden jeg var inne her. har vært på tur i helgen. Skal si det har vært litt tøft, har ikke fått i meg all maten jeg skulle, og har heller ikke spist helt riktig. men alikevel så har jeg faktisk gått ned 1 Kg. sier meg veldig fornøyd med det :)

 

Hun andre har også gått ned 1 kg, så vi sier oss veldig fornøyd med denne uka. Får satse på at det blir en topp uke dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er litt trått for oss begge fortiden. vekta går ikke helt den veien vi ønsker, og det har skjedd litt mye i våres liv den siste tiden, så det har ikke blitt mye trening heller. Når noe butter meg imot, så klarer jeg ikke å spise, så det her jo ikke akkurat blitt mye mat på meg heller... får håpe ting løsner snart, og at motivasjonen kommer snart tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lega66

da har det gått en liten stund, og jeg gikk på vekta idag. har gått ned 2,8 kg. noe jeg er VELDIG fornøyd med. nå ser det ut som ting har løsnet. endelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
da har det gått en liten stund' date=' og jeg gikk på vekta idag. har gått ned 2,8 kg. noe jeg er VELDIG fornøyd med. nå ser det ut som ting har løsnet. endelig ;)[/quote']

 

Grattis :D Supert resultat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...