Gå til innhold

bli kvitt noen overflødige kilo!!!!


Gjest SMM87

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg er en 22år gammel jente som skal bli kvitt noen kilo. trivselsvekten min er 58kg så har en del å miste.

 

Før jeg ble gravid veide jeg 76.5kg og var godt i gang med å slanke meg litt, men så ble jo jeg gravid. så gikk opp til 94kg på det høyeste. og no har jeg stoppet på 81kg.

 

så skal egentlig ned 23kg, men følte jeg passet best i katogorien ned 10-20 kg

 

jeg er altså 162 cm høy å veier no 81kg, det er mange kilo overvekt og ifølge bmi så er jeg på fedme stadiet.. men jeg har sutte meg noen delmål så dette skal bli lettere:

 

81 kg, så vil jeg kvitte meg med fødselsvekten altså da er første mål 76,5 kg

så videre ned til 70kg, så 65kg, så 60kg. og der vil jeg kunne si meg fornøyd, men det magiske tallet er 58 kg så får vi se om jeg klarer utfordringen..

 

jeg har også tatt noen mål av kroppen:

 

Hals: 36 cm

overarm: 32.5 cm

Bryst: 102.5 cm

Midje: 108.5 cm

Ende: 114.8 cm

Lår: 67.5 cm

 

så her må det strammes litt opp..

 

Så håper folk joiner å gjør dette lettere for meg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Sleng deg gjerne med på min tråd: "Sjarmøretappen" ;)

 

Da jeg først kom inn hit veide jeg skumle 93,2 kilo. Gikk ned en hel masse og endte opp på rundt 70. Men de siste årene har vekta jeg har brukt vist feil. Så da jeg gikk rundt og trodde jeg veide 68, og fortsatt var litt dvask. Så veide jeg altså 78,3 kg. Jeg er 24 år og 163 cm høy.

 

Ingen god beskjed å få. 18. mai i år startet jeg igjen. Det går smått nå, i forhold til hva det gjorde sist. Men nærmer meg 76 kg.

Målet mitt er først ned til 70, så ned til 65. Og da skal jeg si meg fornøyd :)

 

Jeg regner med at dette vil ta tid, for de siste kiloene sitter som lim (det virker hvertfall slik). Og da trenger jeg motivasjon.. jeg som alle andre :)

 

Vi kan motivere hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firsttime

Vi har nesten de samme målene:)

(bare at jeg aldri har vært på 58 kg.)

Men jeg gikk opp til 94 da jeg gikk gravid og stoppet vel på 84.

Slanket meg til 65, men gikk opp igjen til 78.

Er i gang igjen og veier nå 76.

Velkommen til nå skal det gå av burrbery:)

Om du vil...

Vi er ikke menge igjen men velkommen skal du være!!

 

Genialt å måle, for du kommer til å få deg en sann glede når kroppen begynner å samle seg litt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det første veie dag.. siden jeg går hjemme i perm så veier jeg meg om morningen.. men jeg begynner på kurs på onsdag så da får jeg ny veie dag, men måtte bare sjekke meg idag.. :)

 

vekt: 79.4 kg > -1.6 kg

 

hals: 36 cm > 0 cm

arm: 32,1 cm > -0.4 cm

bryst: 102,5 cm > 0 cm

midje: 103,5 cm > -5,3 cm

ende: 114,3 cm > -0.5 cm

Lår: 66 cm > -1,5 cm

 

TOTAL TAP CM: 7,7 cm

 

er meget fornøyd denne uken :P håper kurset gir fler resultater..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden mandag er jeg steget 300g :) regner med det er vann.. og idag begynner kurset. så mine mål idag er:

 

vekt: 79,7 kg

lår: 66 cm

arm: 31,5 cm

hals: 35,5 cm

hofte: 107 cm

ende: 114 cm

Midje: 103,5 cm

bryst: 101,7 cm

 

så siden mandag så er jeg gått opp 300gr og inn 2,2 cm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det onsdag igjen ;) ned 200gr denne uken og er veldig fornøyd med det siden jeg var på stor fylla i helgen :D så da blir denne ukens mål:

 

vekt: 79,5 kg

hals: 35,5 cm

arm: 32 cm

bryst: 102,5 cm

midje: 100,8 cm

ende: 114 cm

lår: 66 cm

 

-200gr og -1,4 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

på tide å fiske fram tråden min som jeg lagde før sommeren når jeg begynte.. :) leste gjennom og tenkte at jeg skriver her hver onsdag, for er veldig greit å lese gjennom all nedgang og oppgang.. så kan jeg gå inn her å minne meg selv på hva jeg gjorde for å gå ned osv.. :) ny rapport kommer på onsdag, krysser (xx) fingrene mine for nedgang.. tvi tvi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 400gr idag.. ikkje helt fornøyd, skulle ønske det gikk litt fortere nedover.. selv god stabil nedgang er det beste.. :( 4.3 kg igjen til mitt andre delmål, det går sakte men sikkert..

 

hals: 34cm

arm: 31,5cm

bryst: 97cm

midje: 93cm

ende: 108cm

lår: 63,5cm

 

det minsker litt her også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...