Gå til innhold

Veien tilbake til kroppen min


Gjest Flisa65

Anbefalte innlegg

Gjest Flisa65

Så blir dette min egen tråd. 44 år. 95 kilo (ALDRI vært så tung før og takler det absolutt ikke) Trivselsvekta er et sted mellom 60 og 65 kilo. Merker at jeg i min alder må være veeeeeldig nøye og flink hvis jeg i det hele tatt skal gå ned noe. Jeg har for syv år siden slanket meg 20 kilo på Grete Roede kurs, men kjenner at det er ikke like lett denne gangen.

 

Jeg orker ikke melde meg på kurs for jeg blir bare demotivert av at det går så seint. Men en tråd her er gull for meg tror jeg, for jeg er skikkelig motivert for å stå på hardt nå. Jeg vil ha en sunn og aktiv ferie, og kanskje kommer jeg i kontakt med andre som synes kiloene sitter hardt også? Det er lett å føle at man er den eneste som må slite så hardt......

 

Trimpoeng blir viktig: Fikk hanka inn 2,7 poeng i går og har så langt 1,8 i dag, tilsammen 4,5 poeng og bare kommet litt ut i tirsdag allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flisa65

Jippi til meg selv. Bestemte meg for å begynne med "tråden" min her inne ved lunsjtider i dag. Da jeg førte opp frokosten jeg hadde spist i morrest, så jeg at den hadde nesten 400 kcal. Da tenkte jeg som så mange ganger før: Kanskje jeg rett og slett skal utsette oppstarten til i morgen, så kan jeg bare skeie ut skikkelig i dag og begynne i MORGEN?? Nå nei, du - jeg greide å snu rundt oppi hodet. Har justert meg inn resten av dagen, så jeg kommer ut korrekt nemlig.

 

Enn om jeg kan klare å gjøre flere sånne riktige valg? Skal jobbe med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfrisk

Hei på deg, skal også ned mye og gleder meg til å nå mine mål. Har bikka over tre tallet jeg da((((((: Men nå er jeg også godt i gang. Vi kan følges ad, eller?

Bor på østlandet, 48 år , er hjemme om dagen, går på yoga/meditasjonsskole, utdanning.

Har vært ute en lang tur i dag med staver. SKal ned 10 kg til begynnelsen av september:;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flisa65

Følger deg gjerne i veien ned, ja. Jeg forsøker å gjøre mange gode små valg i hverdagen og håper på at det monner skikkelig til slutt :-)

 

Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfrisk

Hei,

hvordan går det med vekten din, flytter den seg?

Her hos meg begynner jeg å kjenne forskjell og ser at nålen , tallene begynner å gå nedover. Ganske deilig. Mitt mpl er 10 kg til begynnelsen av september, da er det nytt yogakurs på skolen.

 

Da skal jeg merke det!!!! :;))

 

SKal på veiing på kurset i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flisa65

Jeg har spora av :-(

 

Har ikke vært her inne på flere dager. Ble motløs da ingen resultater kom, og det er en veldig farlig situasjon for meg.

 

Men det er bare en ting å gjøre: Starte opp igjen!!

 

Solfrisk - så flink du har vært!! Gratulerer. Jeg henger meg på nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...