Gå til innhold

Den lange reisen.


Gjest tulipanen

Anbefalte innlegg

Gjest tulipanen

Forsøker å lage en tråd om den lange reisen min mot et lettere liv. Er 49 år, har 5 barn og bor på vestlandet.

 

Startet i april på 88,5 kg. og har gått ned til 83,2 kg. i dag. De siste ukene har jeg deltatt på internettkurs, begynte 12. mai. Planen er å være med på internettkurs til jeg har gått ned til ønsket vekt. Håper på å gå ned 30-35 kg. Planen for dette kurset er å gå ned 5-8 kg.

 

Har meldt meg på nytt kurs til sommerferien. Målet da er å ikke gå opp i vekt i løpet av ferien. I fjor gikk jeg opp utrolige 7 kg. på 4 uker.

 

Den største utfordringen min er å få nok mosjon. Jeg har ganske lav hverdagsaktivitet så jeg trenger desto mer mosjon.

 

Ha en "lett og aktiv" uke

 

tulipanen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gilmoregirl

Hei på deg!

Der var du med egen tråd og er allerede i gang med den lange veien :-)

Jeg synes det høres så mye ut at du skal gå ned 30-35 kg med din utgangsvekt, men du er sikkert kortere enn jeg med mine 1,77 på strømpelesten - som ville være fornøyd dersom jeg er nede på din nåværende vekt. Vi er forskjellige og må ta utgangspunkt i oss selv.

 

Tok du utfordringen med 5 trimpoeng for inneværende uke??? ;-) Det er under ett per dag! Kom igjen!

 

GG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulipanen

Takk skal du ha. Jeg tar utfordringen din. Har 2,2 trimpoeng hittil denne uken. (2 dager) så jeg er i rute. Skal prøve på å få 1 poeng hver dag.

 

tulipanen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gilmoregirl

Så flink du har vært! Fortsett så - du er jo nesten halvveis i forhold til utfordringen!

GG[

 

 

QUOTE=tulipanen]Takk skal du ha. Jeg tar utfordringen din. Har 2,2 trimpoeng hittil denne uken. (2 dager) så jeg er i rute. Skal prøve på å få 1 poeng hver dag.

 

tulipanen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulipanen

Jeg startet uken bra, men fikk bare 4,4 trimpoeng totalt. Får gjøre det bedre neste uke. Har bare hatt så mye å gjøre denne uken, vet det er en dårlig unnskyldning men sånn er det. Hadde vektnedgang på 0,7 kg. og det er jeg fornøyd med.

 

Har en kjempe utfordring denne uken. Skal på familietreff på lørdag. Der bugner det av god mat og vertinnen har laget vårruller for min skyld. Vet ikke hvordan jeg skal gripe det fatt ennå.

 

Ha en "lett og aktiv" uke

 

tulipanen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...