Gå til innhold

"Gruer" meg til syden ferien


MarinaC

Anbefalte innlegg

Hvor skal du, Marina? Jeg tror sånne sydenturer kan gå helt fint, hvis du ligger unna dessert, is og frityr. Og fantastiske pannekaker stekt på gata... Du kan spise masse deilig frukt, og grønnsaker. Og bade hele dagen! Sydenturer har gått fint for meg tidligere, når jeg bare har holdt meg unna egg og bacon til frokost, is flere ganger om dagen, og voldsomme mengder øl.

 

God tur! Den er helt sikkert vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord:)

 

Skal til Tyrkia og bo på et all inclusive hotell, så det skal være ganske greit å velge rett tror jeg.....men fristelsene blir vel også mange.......

 

 

Hvor skal du' date=' Marina? Jeg tror sånne sydenturer kan gå helt fint, hvis du ligger unna dessert, is og frityr. Og fantastiske pannekaker stekt på gata... Du kan spise masse deilig frukt, og grønnsaker. Og bade hele dagen! Sydenturer har gått fint for meg tidligere, når jeg bare har holdt meg unna egg og bacon til frokost, is flere ganger om dagen, og voldsomme mengder øl.

 

God tur! Den er helt sikkert vel fortjent![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubbis

Kjenner meg godt igjen i tankegangen din Marina.

 

Drar selv til syden om tre uker - Gran Canaria, all inclusive,

er spent på hva buffeten inneholder ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å ta med knekkebrød med mye fiber. Ikke fordi du skal spise knekkebrød hele dagen, men hvis du er vant til å spise mye grovt her hjemme, kan magen bli litt sint hvis det ikke er like grove alternativer på ferien (og det er det gjerne ikke). Da kan du begynne dagen med et grovt knekkebrød eller to, så hjelper du å holde magen i godlage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...