Gå til innhold

Påskemål søndag 29-1


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Har så dårlig samvitighet at,uff.... spiste sjokolade igår,og ikke bare en men flere småsjokolader... fikk mens og sprakk fullstendig,og trening har det jo heller ikke blitt pga.mens... Da har jeg fått sagt det..

Så da begynner jeg på ny dag..UTEN SJOKOLADE... men trene orker jeg nok ikke idag heller,det blir nok en slapp dag idag også. jeg får ta det igjen til uka.

 

Da har jeg fått tømt ut litt dårlige samvitighet;)

 

 

Ha en fin søndag alle sammen.

 

Klem synøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Supermennesker er vi vel ingen her,alle faller for fristelser innimellom,men det er da vi ikke må gi oss over,bli deppa og fullstendi gi opp.Begynner på ny frisk dagen etter og skyve det bak oss.

 

Det er det som er så fint ned denne tråden,tømme seg skikkelig,så en får ut litt frustrasjon.:)

 

Jeg er så fornøyd etter helga-så langt.Føler jeg nå har "kontroll",ikke noe sug på noe.Fredag satte kailln min ei stor skål med poppcorn og vin på bordet.Jeg smakte på vinen,men gikk og laget meg en skål med oppkutta frukt,litt nøtter og vaniljekesam.så fornøyd med meg selv.Ble taco i går kveld,men har rørt meg en del,så tror det går bra.

Måtte alle mine helger bli slik ;)

 

Ha en fortsatt fin sund søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hei Synøve. Ja i dag var det din tur til å tømme ut litt grums. Jeg synes jeg har tømt mye grums her på disse sidene denne uken.

I dag ser det mye lysere ut, så det er godt at ikke alle har det likedan. Det gjør så godt bare å få sagt det til noen liksom.

Her blir det nok lite trim i dag - regnet øser ned, og det er blankis.

Har såååååå lysst på litt frisk luft. Kan hende det blir en liten tur likevel.

God søndag alle sammen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som du sier: en ny uke i morgen :) Det går nok bra skal du se ;) Jeg holder meg unna sjokaolade jeg, for jeg vet at jeg sprekker, det er jo såååå godt!! I dag har jeg funnet en ny motivasjon og: Jeg ser på alle de flotte sommerklærne i http://www.ellos.no og bare håper at jeg kan komme inn i en fin str til sommeren :)

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldinger,det er så herlig,hva skulle jeg vel gjort uten dere.

Det var jo første sprekk siden nyttår da..Ja,Pia jeg må nok også holde meg helt unna sjokolade,for når man først smaker på 1 klarer ihvertfall ikke jeg og stoppe..

 

Men ny uke er igang,så jeg får bare stå på videre.

 

 

Takk alle sammen.

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprakk i går p.g.a at jeg rørte sjokolade,og plutselig spiste jeg alt jeg hadde lyst på.Ikke bra,og har ikke klart å hente meg inn igjen i dag.Håper bare så inderlig at jeg ikke har gått opp.Får se i morgen.Blir så sur!Blir nok en liten joggetur på meg i kveld.Også jeg som var såååå motivert og godt i gang, ja ja. Ny dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa hadde vært i Danmark og kom hit med danske røde pølser, pingvinlakris og en STOR pose med Haribo, en sånn en med sånne små gode bamser ;)

Pølsene skal jeg kose meg med, en gang. Lakrisen tar vel sambo og spiser opp :) Haribo bamsene har jeg kastet langt inn i matskapet, he he!!! Har spist 4 små lakrispastiller, men det unner jeg meg. Har ikke spist noe godt siden 9 januar , men nå er det STOPP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...