Gå til innhold

Ned 20-30kg søndag 29.1


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Hei alle som stikker innom på en søndag:)

Jeg har fått trent i dag. Winsor Pilates; hm ikke den letteste trenings formen, men effektiv for magen. Hvor har dere kjøpt treningsmatte? Den jeg har er knappe 1,5 cm og jeg kunne tenkt meg en litt tykkere. Jeg kommer til å variere treningen etter hva lysten tilsier. Pilates treningen fikk bra skussmål i den nyeste PULS(kommer denne uken) der prøvde ei forskjellen på kroppen i løpet av 3 mnd. vi fikk se før og etter bilder; holdningen og kroppen er forandret på tre mnd.;)

 

Ha en fin kveld!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Trinny! Jeg føler meg utrolig lat....... Nei, ingen tur ut, og dvd for pilatesen har jeg ikke her jeg er nå. Har liksom ikke overskudd, men det er kanskje akkurat trening som skal til for at jeg skal få overskudd?? Nå gleder jeg meg til å komme til litt andre frohold, hvor det blir litt annet enn for det meste brødmat som er størsteparten av kosten her. Blir jo utrolig tung i kroppen av brød.

 

Hvor mye trening pilates var det i de 3 månedene slik at det vistes, og hvor stor forskjell var det før og etter?

 

Var det i bladet PULS, eller på tv du hadde sett dette?

 

PS: I går satt jeg på nettet og sjekket forskjellige mulige dansekurs i Oslo. Ser ut for at jeg kan få begynt når jeg er tilbake i OSlo (on tre uker), selv om jeg "mister" de 4 første kveldene. De får jeg "tilbakebetalt" ved å møte opp på andre "dansekvelder de ukene jeg er i Oslo. Selv om jeg er single, er det ikke noe problem, de har kurs hvor både single damer og menn går, og alle får noen å danse med. Elsker å danse, og det er jo en flott type trening! Syns jeg noe om kurset og stedet, skal jeg tenke på å gjøre det jevnlig, og ta flere kurs! Kanskje det er sparket bak for å gjøre litt mer trening på egen hånd, og å spise sunt???

 

Noen som har erfaring med dansekurs (i Oslo)? Jeg har gått på weekend kurs, og har lært meg også på egnehånd, så kan litt fra før. Gjør dette ikke for å lære så mye, men mest for trimmen og "underholdningsverdien".

 

Ha en fortsatt fin søndags ettermiddag, jeg skjemmes over å ikke ha kommet meg ut... Hadde jeg bare hatt noen å gå sammen med, da hadde det vært så mye lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann x-ray:)

 

Repotasjen om pilates er i bladet PULS, utgave nr 2:)

 

Dans ja, jeg gleder meg stort til jeg har gått ned noen kg og har fått opp kondisen litt, får da skal jeg også på dansekurs. Jeg ELSKER å danse, men for øyeblikket blir jeg utmattet etter 10 min. og det er ikke spesielt gøy. Men når jeg har gått ned rundt 10-15 kg er jeg å finne på dans igjen:) Gleder meg stort!!

Når det gjelder brødmat prøver jeg og å kutte det mere ut. Jeg blir kjempetung i kroppen jeg og.

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at dem søkte etter slankehistorier. Bare jeg kommer meg hjem så skal jeg skrive et brev:-) Og finne før og nå bilder.

I dag har jeg ikke vært flink. Starta med hamburger til frokost kl 14 i dag. Formen var ikke helt bra på morran i dag.

Men alle sammen får ha lykke til denne uka. Skal prøve og komme meg på nett en tur på torsdag. Vi snakkes da.

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset mht til brød, Trinny og X-Ray. Jeg har spist villmarksbrød i ei uke, skikkelig grovt brød. Har også følt meg tyngre i kroppen, men kobla ikke det til brødspisinga.

 

Har gått en times rask stavgang i dag, og det var godt å komme seg ut, og godt å komme inn igjen ;)

Det ble 9 trimpoeng denne uka, og det er jeg fornøyd med.

 

Har bestilt abonnement på Iform, så nå venter jeg på blad og dvd, så skal jeg endelig få satt meg litt inn i hva pilates egentlig er.

 

Ha en fortsatt fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hei, alle sammen. Trodde ikke det skulle bli noe uttur i dag, men det ble det likevel. På med skikkelig styggværstøy, og ut i pøsende regnvær.

Har hatt koselig besøk i dag. Det gikk fint, bakte grove rundstykker, som jeg smurte med magert pålegg og pyntet med grønt.

Fikk skikkelig skryt for dette.

Bakte en sjokoladekake også da, men den fristet ikke meg. ;)

Er spent på veiedagen i morgen - den som lever får se :)

Lykke til alle dere som har veiedag i morgen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...