Gå til innhold

holde vekten de neste 12 månedene.


Gjest OleBrumm

Anbefalte innlegg

Gjest OleBrumm

Da var jeg ferdig med føste steg i "ned 30 kg" Startet 13 januar og var veldig fornøyd sist onsdag da jeg gikk på vekten. Jeg må innrømme at jeg ble fornøyd da jeg klarte å gå ned samtlige uker (3 kurs etterhverandre). Jeg mangler 1 kg på 30 kg, men skal jeg trappe opp med 100 kcal hver uke frem til jeg er på mitt stabile inntak så trenger jeg 6 uker og regner med at det kiloet forsvinner i denne perioden. Må innrømme at å gå ned vekten tilsvarende min sønn er mer en jeg klarer å forstå tror jeg. Vet ikke hvordan jeg klarte å holde tempoet jeg hadde da jeg var på det største.

 

Det siste halve året har jeg brutt en del utenkelige mål. Jeg har gått ned over 120 cm, når en slår sammen Grete Roede sine mål, (Hals, bryst, arm, midje og lår). Jeg har gått fra dårlig kondisjon til - God kondisjon. Nå holder jeg følge med kameratene mine på sykkel, jogging og padling så jeg er ikke den alle må vente på lenger. (På sykkel er det jeg som må holde igjen ;) ). Jeg har i løpet av dette halvåret kommet tilbake til formen som jeg hadde for 20 år siden. En av målene mine nå er å holde på den gode formen jeg har opparbeidet meg. JEg har også et mål om at jeg ikke skal opp i kg det neste året klarer jeg det så er jeg sikker på at jeg kommer til å bli her nede hvor jeg ønsker å være. Klarer jeg dette så kan det være jeg søker om å bli instruktør for GR og hjelpe andre til å komme ned til sin "trivsel vekt"... Stå på alle som ennå ikke er helt i mål så støtter vi hverandre til å bli den vi egentlig vil være...

 

Ps.

(Hørte to personer som snakket om meg og min bror. Den ene sa at det var "den tynne broren" hun ville snakke med,det viste seg at det var meg hun mente. Det er første gang i mitt liv jeg har vært "den tynne" broren i familien. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrumm

Nå har det gått en nye uke og det ser lovende ut. Jeg tror at jeg har klart å holde ca vekten denne uken. Fikke ikke veid meg på min egen vekt slik at jeg kan sammenligne med GR sin. Hvis jeg skal være sikker på at jeg ikke lurer meg selv så regsitrere jeg vekten hver onsdag slik at jeg kan fortsette i å veie meg på samme dag som kurset mitt skal gå utover høsten. Tror jeg skriver ut noen skjema fra dataen slik at jeg har noe måltider å velge på når ferien starter. Da kan jeg lage måltider som jeg har veid opp tidligere og prøve å beregne med øynene i sommeren. Det som er vanskeligst er nok middagene så jeg får legge litt arbeid i dem slik at det ikke blir for mye grill og mye ris i sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...