Gå til innhold

Å komme seg gjennom sommeren uten vektoppgang


Gjest Karamella

Anbefalte innlegg

Gjest Karamella

Hva gjør du for å unngå oppgang? For meg er det en selvfølge at det blir en del alkohol å kose meg med, og jeg får ikke trent fordi jeg skal være 1 mnd borte og blir for mye å drasse med sko og treningstøy i flybagasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Jo selvklart, men det er jo gitt som basis og er ikke tatt med i betrakningen. Spasering, burde vel helst bli strening med høy puls!

 

Hva GJØR dere, spurte jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alkohol og sommer hører med. jeg er ekstra på passelig med maten at jeg får i meg de kaloriene jeg trenger, og så velger jeg tilstelningene jeg vil gå på med omhu, trenger liksom ikkje være med på ALT.. ;) og så skal man ikkje gå på vekten før 4-5 dager etter man har hatt seg en fyllakule. drikker også masse vann. om jeg ikke går ned så holder jeg ihvertfall vekten i sjakk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du for å unngå oppgang? For meg er det en selvfølge at det blir en del alkohol å kose meg med' date=' og jeg får ikke trent fordi jeg skal være 1 mnd borte og blir for mye å drasse med sko og treningstøy i flybagasjen.[/quote']

 

Karamella, mener du på ferien til Norge? Kan du ikke ta med et sett med treningstøy og joggesko i kofferten hjem??

Eller du kan jo låne av moren eller søsteren din?? Eller kanskje du har noe gammelt hengende som du ikke tok med deg til studiebyen din??

 

Uansett, så ser jeg jo litt problemet ditt selv om jeg har blitt en gammel dame med to barn og lite alkohol. Det jeg gjorde når jeg studerte for ikke å gå opp var å sykle/gå mye istedenfor for å låne bilen av mamma. Festføyka også for å unngå å drikke så mye (kanskje ikke det sunneste rådet:D). Passet på ikke å spise for mye dagen derpå.. og danset kjempemasse på byen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det går faktisk utrolig godt å ta med seg treningstøy i kofferten, også når man skal ut og fly. Det tar ikke så stor plass :D

 

Jeg har jogget/løpt på tredemølle samt trent styrke hver eneste morgen under oppholdet i Tyrkia - med medbragt treningstøy! Samtidig har jeg unnet meg vin til maten, en dessert i ny og ne, Scotch coffee på after beachen, iskaffe under parasollen og ellers nydelig mat gjennom to herlige uker.

 

Reiser hjem i natt, og er ganske så spent på å gå på vekten når vi kommer hjem i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...