Gå til innhold

Så var det på den igjen...


Gjest Vivax

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått en skjønn liten prinsesse som har rukket å blitt seks uker allerede.. Og jeg ammer..

 

Nå er det tre år siden jeg gikk kurs og gikk ned masse masse kilo og vurderer nå å melde meg på nytt kurs.. Videre så kan jeg si at jeg startet tilbake i jobb igjen den 4. august, ikke så lyst men skal det lille spaet mitt overleve så må jeg nok det.. Jeg er gift og har også en gutt født i 05..

 

Noen som kan si hvor mange ekstra kalorier man skal spise når man ammer? Jeg har ikke peilig..

 

Videre så ønsker jeg å ta av sånn ca 15 kilo, det hadde vært en drøm, har et mål på ca 2 kilo i måneden så håper jeg greier det.. Har en veldig stor søthunger (og ikke minst is).. Fikk smaken på all slags is i svangerskapet og den lysten har ikke slippet taket, så jeg må vel være skikkelig streng med meg selv nå tenker jeg..

 

Så da er det bare å finne frem bøkene fra 2007 og se hva jeg kan få til.. med ei lita ei så synes jeg ikke det er så enkelt å få laget sunne og gode måltider, men håper på at værgudene blir litt snillere snart så det er lettere å gå lenger trilleturer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...