Gå til innhold

Ned nærmere 20 kg


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Gjest Tistelen

Ja, her er jeg, en 3 barns mor hvor minstemann er litt over 2 mnd! Jeg fullammer lilemann og ligger på rundt 2000kcal i snitt, men nærmere 2200 kcal når snuppen har økedag, ellers blir jeg forferdelig sliten.

 

Vekta stoppet på 84,7 på mandag og det er alt for mye! Håper på en vektnedgang på 700g i uka og har som mål 15 trimpoeng pr uke, mye ute med vogna!

 

Startvekt: 84,7 kg

Mål : 65 kg

 

Delmål 1: 80 kg

Delmål 2: 75 kg

Delmål 3: 70 kg

Delmål 4: 65 kg

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vekt:

 

Uke 01 : 26. juli: 84,7

Uke 02 : 02.aug: 84,3 ( -400g)

Uke 03 : 09.aug: 83,6 ( -700g, totalt -1,1kg)

Uke 04 : 16.aug:------

Uke 05 : 23.aug:------

Uke 06 : 30.aug: 82,8 ( -800g, totalt -1,9 kg)

Uke 07 : 06.sept: 81,8 (-1 kg, totalt - 2,9 kg)

Uke 08 : 13.sept:

Uke 09 : 20.sept:

Uke 10 : 27.sept:

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

I dag har det ikke blitt kcal telling, har vært på farten mye av dagen, det samme skjer i morra + at vi skal ha svigers på middag, men denne uka får bare bli slik. Til uka er det bare jeg som er hjemme på dagtid ettersom mann og barn er ferdig med ferien, da er det ut på tur igjen og ivrig telling av kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Inntak: 2305 kcal

Trimpoeng: 5,3

 

I dag er inntaket høyt, men med den mengden trimpoeng jeg har i dag så blåser jeg i det! All trening er ikke med heller for jeg har vært og fått Bailine behandling også, så mage/rompe muskler har fått kjørt seg.

 

Var på vekten i dag og den viste -400g, ikke det jeg håpet på men med en uke nesten uten trim og 3 dager uten kcal-telling så får jeg si meg fornøyd med det! Denne uka blir det desto mer trim og har som mål 20 trimpoeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er å skaffe deg trimpoeng :)

 

jobbes hardt her også. 700 gram ned, er super bra :D

vi har ganske like utganskpunkt, jeg er 79 kg nå og skal ned til 60-62 ca.

 

lykke til vidre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Trimpoeng i dag ble 4,1, jeg er storfornøyd!

 

Jeg jobber intenst mot et bryllup jeg skal i 4 september og nekter å kjøpe kjole før uka før bryllupet!

 

Imorgen er planen sykkeltur og bailine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver å stå på bare for å komme inn i klærne mine, og komme inn i bunaden til 24 oktober da minstemann skal døpes. i dag har jeg vært på 50 min trilletur og skal straks ut å sykle litt ;)

 

men i dag ble det 3 kakestykker ;) så må nok trø litt ekstra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...