Gå til innhold

Kaloriforbruk...


Bambi

Anbefalte innlegg

Jeg får aldri samme resultat ved bruk av pulsklokke som det jeg får ved å legge inn treningen under dagsrapporten. Gjør jeg noe feil?

Har stilt inn pulsklokken riktig og den gir alltid et mindre forbruk enn det disse sidene gjør.

I dag gikk jeg f.eks en tur med staver i raskt tempo 40min. Klokken gir meg ca 350kcal mens jeg får 460 her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får aldri samme resultat ved bruk av pulsklokke som det jeg får ved å legge inn treningen under dagsrapporten. Gjør jeg noe feil?

Har stilt inn pulsklokken riktig og den gir alltid et mindre forbruk enn det disse sidene gjør.

I dag gikk jeg f.eks en tur med staver i raskt tempo 40min. Klokken gir meg ca 350kcal mens jeg får 460 her inne.

 

"Her inne" kan du vel aldri få et eksakt tall siden du ikke oppgir hvilken puls du har når du trener. Såvidt jeg har erfart så er det pulsen som bestemmer hvor mye som forbrennes. Så for noen aktiviteter forbrennes jeg mer på pulsklokken enn det som er oppgitt her og for noen aktiviteter mindre.

Nå jeg legger inn aktiviteter her så finner jeg aktiviteter som samlet gir samme antall kcal som det pulsklokken har registrert. Føler dette blir mer riktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...