Gå til innhold

Inspirasjon og motivasjon søkes!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger inspirasjon og motivasjon!!!! Går på Maxikurs (del 2) sammen med verdens beste heia-gjeng. Nå har vi sommerferie frem til 31.8 og jeg synes det er SÅ vanskelig på egen hånd.

Har hatt en altfor slapp sommerferie, både med hensyn til mat og trim. Jeg har hatt det veldig hyggelig, for all del. Men synes det er tøft å se at jeg har lagt på meg 4 kilo på èn mnd.

Er tilbake på jobb og prøver å finne tilbake til gode vaner i hverdagen. Har gått tur i lunsjen 2 ganger denne uken. Det er jo bra, men har skeiet ut med noe hver dag alt fra kakao, sjokolade til hvetebakst. Not good!

Jeg stresser ikke med målet som er langt der fremme, -35 kilo, men er noe frustrert over at jeg ikke engang klarer å holde meg til det kortsikitge målet om - 0,5-1 kilo i uken.

Vel, nå er hverdagen på plass. Da er det vel kun opp til meg selv å få mindsettet på plass hva gjelder inntak og uttak også. Jeg strever. Flere som har det slik? Hva gjør dere for å komme tilbake til opplegget? Tips mottas med STOR takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

I gang med det samma selv, å komme tilbake til de gode sunne vanene.... Første jobbdag etter ferien, så kan ikke skryte av annet enn at det har gått bra hittil i dag. Ehhh, nå snakker vi bare 7,5 ennå, men starter som optimist denne gangen også :)

 

Jeg for min del har bestemt meg for at jeg skal trimme minimum 0,5t fem dager i uken. Jeg har kontorjobb, så godt og ut en tur i frisk luft. Ikke medlem på noe studio nå, men elsker turer i marka og på fjellet. Lange seige oppoverbakker er favoritten :D Har kjøpt inn frukt til kontoret for denne uken, samt at jeg har ordnet med knekkebrød og pålegg. Må ha det klart, hvis ikke har jeg så lett for å ty til usunne lettvintløsninger.... Ellers så er det dette vannet da. Mål om 2l pr. dag.

 

Og nå innså jeg at jeg må begynne å føre inn mat og trim igjen...!!!

 

Har en lang fartstid her inne, men mistet motivasjonen for en tid tilbake og det har kostet dyrt! Så starter liksom på nytt igjen nå etter ferien, med blanke ark (for n'te gang), for trua må vi jo ha!!!

 

Lykke til og gleder meg til høsten. Den skal bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...