Gå til innhold

Ned 20-30kg Tirsdag 31.1


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Her går det meste etter matplanen og lever forholdsvis fettfattig for tiden. Håper jo det gir resultater etterhvert:) Jeg har idag oppdaget at jeg har en del for mye av dårlige fettsyrer i blodet, og får å minke på det må det forandringer til. Ærlig talt, jeg blir skremt av sånt:( Stor motivasjon!

 

Håper alt er bra med dere andre!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trinny!

 

Så fint å høre at det går bra med deg! Det med dårlige fettsyrer i blodet, er det en test du har tatt hos legen? På eget initiativ, eller var det legen som foreslo det? Det høres iallefall ikke så morsomt ut, så vi skal hjelpe deg til å få til forandringene, vi!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trinny!

 

Så fint å høre at det går bra med deg! Det med dårlige fettsyrer i blodet' date=' er det en test du har tatt hos legen? På eget initiativ, eller var det legen som foreslo det? Det høres iallefall ikke så morsomt ut, så vi skal hjelpe deg til å få til forandringene, vi!

 

CamCam[/quote']

 

Det var tatt i forbindelse med andre tester, mest på legens intiativ:) Uansett, jeg liker det ikke! Men nå må jeg ta ansvar for det jeg kan gjøre selv! Takk for støtten som alltid er å få hos deg CamCam:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en bra dag. Gikk en time rask stavgang før jobb. Nydelig sol og blå himmel med rosa penselstrøk. God temperatur:)

 

Slike turer gir god anledning til tankevirksomhet, og jeg tenker spesielt over hvor glad jeg er for den endringsprosessen jeg er inne i:) mht å få et lettere liv.

 

Ha en fin kveld alle slankevenner! Lykke til Trinny:)

 

 

 

 

 

 

---skal hjertet slå, må beina gå---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

I dag har jeg ikke vært så flink. Spist to måltider bare, og tilsammen 1600kcal. Antallet kcal er vel ikke så ille men skulle vært fordelt litt bedre. Dette + jentetur fra torsdag til lørdag gjør at jeg ikke tør håpe på noen vektnedgang til fredag.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...