Gå til innhold

Til Anne Lene, Tuva, Fjellgeita og Jontie!


Gjest Nathalie

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Hei!

 

Jammen hadde det ikke dukket opp 2 nye innlegg i tråden jeg skrev før jul! Jeg hadde ikke glemt hva jeg hadde skrevet, men motivasjonen forsvant fra meg i perioden før jul. Og jeg beklager Anne Lene og Tuva at jeg ikke fulgte opp tråden, det var litt teit å skrive slik og ikke føre stafettpinnen videre. Forhåpentligvis har dere klart dere bedre enn meg fra da til nå!

 

Jeg har vært inne her mer nå den siste tiden, lest i forumet for å framskaffe litt motivasjon! Jeg har nå hatt 2 'ederu' dager (jeg er nesten litt matoholiker), og det er bra syns jeg! *Stolt* Jeg spiste greit i går og trente pilates, og i dag motsto jeg nugattien som sto og skrek på meg i skapet! Herlig følelse å ha kontroll!

 

En ekstra utfordring for meg nå, er at jeg har begynt å jobbe nattskift. Jeg har lett for å spise mer da.. Men i hvert ledige øyeblikk jeg jobbet i gårnatt, så leste jeg Dr Phils 7 nøkler til varig vekttap. Og den karen har jammen noe for seg! Jeg kjenner meg så godt igjen i det han skriver, at det er nesten skummelt. Og når jeg gjorde øvelsene i boka, ble jeg litt redd over hvor ille matvanene mine egentlig er. Det var en ikke så rent liten oppvekker! Derfor tar jeg den med meg i natt igjen, for å lese enda mer. Og jeg har nok kommet fram til at jeg må bruke det som står der, sammen med Grete Roede konseptet, for å nå målet mitt.

 

Det jeg i grunn lurte på, hvis noen av dere som skrev i den tidligere tråden min vil, er om vi kan møtes på msn for å snakke? Jeg føler det er litt lettere å følge opp, da forumet går litt treigt. Da kan du legge meg til lista di med : smera2@hotmail.com . Eller du kan sende mail på samme adressen (skriv gjerne da at du er fra forumet, så jeg ikke tror det er spam ;)). Eventuelt andre som lyster må gjerne også ta kontakt, bare koselig det!

 

Mvh 'Nathalie'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...