Gå til innhold

Fett eller muskler...


Gjest Lillum

Anbefalte innlegg

Har gått kjerringsveiven i helga, pluss to andre fjelltopper, så har fått forbrent endel kalorier...Tok riktig nok ett par pils lørdagskvelden..

 

MEN!!! merket jeg gruet meg til veiing for følte meg såååå tung...Å har ikke spist galt heller, utenom pilsa:(

 

Skulle jeg ikke tatt de? for nå har jeg gått opp litt... er det mulig det er for at jeg har brukt kroppen skikkelig i helga å muskler kommer tilbake? ps har akkurat fått en liten gutt (2mnd)

 

Mister ikke motivasjon, men synes det er super kjipt....

noen som har ett svar til meg!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å gå opp en del dagene etter at jeg har trent, for så å gå ned igjen etterpå. Tror det er kroppen som holder på vann elns. Tipper det går over fort! Hvis du ellers har spist normalt og ikke drukket så ALTFOR mye pils, så tviler jeg på at du har klart å gå opp i vekt pga dem.

 

Hva slags mat har du spist? Hvis det er mye salt, så binder det vann, og da går vekten opp midlertidig.

 

Dette er grunnen til at jeg liker å veie meg hver dag selv om alle eksperter mener det er en dårlig vane. Nå vet jeg nemlig at hvis jeg spiser veldig salt mat en dag, så er det ikke unormalt å "gå opp" et kg eller to de neste dagene, men så går det ned igjen like raskt. Så jeg blir ikke så bekymret av slike ting som jeg kanskje hadde vært hvis jeg bare veide meg en gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...