Gå til innhold

"Nytt liv"


Gjest rock

Anbefalte innlegg

Da er jeg i gang. Startet på kurs forrige uke og har veiedag i morgen. (tirsdager)

 

Har latt kroppen forfalle, og er nå aaalt for overvektig. Har ikke prøvd Grete Roede før, så det blir spennende. Har gått på Libra, med gode resultater, men det har jeg selvfølgelig lakt på meg igjen!!!! Det er en lang vei å gå dette, men jeg har da tiden for meg.

 

Har ikke vekt i huset, så snikveiing er ikke mulig. Tror det er bra, men det gjør at jeg er fryktlig nervøs før veiinga!!

Har gått greit, men hadde utskeilse på lørdagen.. Bli litt for mye alkohol og snacks. Vi var på besøk hos noen venner...

Ellers har heller problemet vært at jeg har spist for lite, så det er ikke sikkert det blir sååå tullete resultat alt i alt..

 

Jeg har som mål å bli med klassen min på vinterleirskole i vinter, så her er det bare å spise fornuftig og legge ned mange timer trening! Kanskje jeg finner tilbake til gleden ved å gå på ski?

 

Ting jeg gleder meg til etter hvert i livsstilsendringen:

 

1. Kunne gå uten at lårene gnisser mot hverandre

2. Kunne kjøpe klær i en vanlig klesbutikk

3. Kunne jogge en tur

4. Føle meg fin/normal sammen med andre

5. Tørre å vise meg offentlig i bikini

6. Kjenne at kroppen føles lettere og at formen blir bedre

 

Kommer sikkert flere punkter etter hvert ;)

 

Startvekt: 113,2

1.veiing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første time på treningssenter i dag. Har trent litt styrke før, men blir greit å få veiledning. Det er så lett å gjøre øvelsene feil! Og i tillegg har jeg en rygg jeg må ta litt hensyn til.

Fra og med neste uke blir det styrketrening to dager i uka før jobb ;) Gleder meg!

 

På søndag skal jeg våge meg til å prøve meg på zumba. Det gleder jeg meg også til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...