Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Går bra her på hytten, men det er jo umulig å ikke drikke vin når jeg er på ferie... Drikker altså noen glass rødvin hver dag, men går også tur + situps hver dag... Det går kanskje opp i opp? Men, merker jo at magen har vokst litt... (og jeg er IKKE gravid, he, he).

 

Har hatt noen fine dager, men overskyet i dag.

 

PS. Husker dere at jeg var lei meg fordi jeg hadde kranglet med min far? I går innrømte han at jeg hadde helt rett i det vi diskuterte... He, he - kjekt at han kunne innrømme det!

 

Ha det fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

Minus 800 gram og minus 3,8 cm i totalmål :)

 

Føler ikke jeg har vært så flink denne uken, har vært på Bømlo og på fjellet, men noe har da gått riktig likevel. Gikk så fort jeg kunne opp et skitrekk lørdag og søndag. Var helt KAPUTT etterpå. Søsteren min gikk nesten 2 minutt fortere enn meg (og det er ganske mye i rett oppoverbakke..)

 

Har fått 1,3 trimpoeng idag, gikk en morgentur før veiingen på 40 minutt. Måtte sette i gang forbrenningen, hehe :) Skal være hos foreldrene mine denne uken, og da blir det styrketrening på SATS igjen!

 

Vet forretsen VELDIG godt hvordan det er å krangle med sin far Kaika. Min innrømmer aldri aldri aldri noensinne dersom han gjør feil. Ikke engang hvis det er noe med tv'en (som jeg ikke har rørt), ja, da er det iallefall ikke han som har trykket på feil tast! Sikkert et spøkelse!

 

God ferie Minni! Nå er det august, så nå kan du bare bli flink med trimmen igjen he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp!

 

Har syklet 40 minutt idag og trent 40 minutt styrke. Fikk 3,1 trimpoeng :)

 

Hadde lomper med lett kesam, agurk, tomat, rødløk og paprika til lunch. Anbefales! Det ligger en oppskrift på GR som heter "lompe med pastrami", men siden jeg ikke spiser kjøtt bytter jeg det ut med gode grønnsaker istedet.

 

Til middag blir det laks i form med brokkoli, blomkål, tomat og masse sopp. Spiser nesten aldri poteter/ris/pasta etter at jeg sluttet helt å spise kjøtt (spiste kylling frem til desember). Kjøttdeig og spaghetti er liksom ikke det samme lenger uten kjøttdeig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering av dagen! Har fått 4 trimpoeng, men har bare fått i meg 1020 kcal og er STAPPMETT. Spiste 400 gram jordbær og 120 gram physalis med mager kesam og sukrin til kvelds for å få i meg nok frukt.. Og det kjennes..!

 

Håper alle har hatt en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp.hjemme igjen etter noen flotte dager i skien.kost oss masse,ble mye god mat og drikke da,så nå er det bare å brette opp armene og fortsette..

 

Igår kjørte vi Telemarkskanalen og det var en fin tur,kjørte igjennom mange sluser og flott natur,det anbefales virkelig:))

 

kommer med vekt imorgen tidlig,ikke fått veid meg idag,nesten nettopp kommet hjem.

 

Snegla: Gratulerer med nedgang,så flink du har vært.flink du har vært med å trene også. FLOTT!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Høres ut som du har hatt en fin tur Minni! Jeg har aldri kjørt telemarkskanalen, men håper det blir anledning for det en gang. Har fått 2,2 tp idag og 11,9 til sammen denne uken :) Gikk rundt et vann som er 8,3 km. Brukte 1 h og 15 min på det. Fornøyd! Skal prøve å jogge rundt på fredag. Uten stopp... (...)

 

Idag blir det laks i form igjen med masse grønnsaker. Mammaen min er på lavkarbodiett, så det passer jo overhooodet ikke med min diett. Seterrømme og fete oster er ikke helt på min plan for å si det slik. Pappa er på hytten, og da er det nesten bare fet mat å finne her i huset :/

Kutter ut potetene til middagen da, så begge kan spise :)

 

Lykke til med veiingen imorgen Minni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene, Snegla! Supert - du klarer sikkert å løpe rundt neste gang (ev. løpe og gå vekselvis...).

 

Velkommen tilbake etter kjekk tur, Minni! Fint at du koste deg. jeg har heller ikke kjørt Telemarkskanalen - høtes veldig flott ut!

 

Jeg er hjemme noen dager fra hytten. Eldste datteren min skal reise til Kreta på lørdag - første gang i utlandet alene, så mor må bare se til at hun kommer seg vel av gårde... :) Må jo innrømme at jeg er litt hønemor, he, he.. Blir hjemme til lørdag, så ut på hytten igjen til siste uken med ferie.

 

Begynner å glede meg til å begynne på skolen igjen! Etter å ha videreutdannet meg på deltid i to år, skal jeg nå tilbake i 100 % - det skal bli kjekt!

 

MEN - nyter ferien enn så lenge... Nå skal jeg gå på trening på treningsstudioet - MRL -mage-rumpe-lår...

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det veiedag og jeg har gått OPP,men ikke noe merkelig med det denne uken,spiste godt i Skien.hehe..regner med å gå ned den kg til neste veiedag:)

 

Jeg skal ikke gå internett kurs til høsten allikevel,og heller prøve alene.:-)skal også bli flinkere med treningen igjen,og prøve på 7-8 trimpoeng denne uken.

 

4/8: 79.3kg opp+1.1kg

11/8:

18/8:

25/8:

1/9:

8/9:

15/9:

22/9:

 

Kaika: så spennende for datteren din å dra til Kreta da.fint at du storkoste deg på hytten,god tur når du skal på hytten igjen til helgen lykke til med "skolestart" til høsten skjønner godt at du gleder deg

 

snegla:middagen din hørtes nå kjempegod ut igår,vi skal forresten ha fisk idag,men ikke helt bestemt hva slags fisk,er jo så mye godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morron!

 

Hadde visst "bare" 7,5 tp så langt denne uken, hadde registrert dobbelt igår! Skal straks på SATS for å trene bingovingene.

 

Idag blir det vinkveld inkludert ost og kjeks.. Jaiks.. Blir nok å ta av frimerkene for de neste tre ukene fremover he he..:) (Spesielt hva angår ost- og kjeksdelen)

 

Fikk ikke i meg mer enn 1220 kcal igår, men tross alt 200 mer enn på tirsdag. Står opp sent (10-11 tiden) og da blir alt forskjøvet. Dersom jeg legger meg i 1-2 tiden, blir det likevel ikke til at jeg spiser kveldsmat i 23 tiden. Ingen fare for at jeg ikke får i meg nok kcal idag uansett :)

 

Du skal nok se Kreta turen går bra Kaika. Men du skal nok ikke regne med datteren din forteller alt ... :)

 

 

Nu venter en sykkeltur og SATS! Hei hopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så gøy at dere skriver så mye og jobber hardt! (jeg har fremdeles feriemodus i hodet).

 

Jeg er også 169, Snegla, men jeg antar vi er bygget litt forskjellig, for om jeg skulle gå under 60 kg ville jeg nok se syk ut.

 

Selv har jeg har tidenes treningsuke, med over 5 TP i snitt per dag...fint å ha lånt vekk ungene :-) Bra støl, men du verden, ganske stolt også! Vekten viser over 2 kg ned siste uke, men den går opp og ned som en sprettball i somer, det blir spennende å se hvor den legger seg når hverdagen kommer.

 

Det går nok kjempefint med datteren din Kaika, (men jeg er glad det ikke er min tur til å slippe eldstemann alene enda). Det er nok jobben vår å engste oss, i følge min mor slutter man aldri med det. Også jeg har ønsket meg en tur oppover Telemarkskanalen. Kanskje neste år? Dro du helt opp, Minni?

 

Må prøve lefsene du skriver om Snegla, høres godt ut! Har forresten alltid suksess med pastasaus med fisk i stedet for kjøttdeig, selv barn som ikke er vant til det oppfatter sjelden at de spiste fisk. Med frosne fiskeblokker i fryseren har dette mang en gang reddet meg når vi har dårlig tid!

 

Hei og hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi,ukas første trimpoeng igår,zumba 1.6p...tenkte trene idag også,blir nok ergosykling.

 

Prøve å spise sundt i helgen,og trene litt,vært sløv med treningen i ferien,så pån igjen nå. I min siste kurs uke,men ikke helt fornøyd med innsatsen min:( får prøve på egenhånd.

 

Så flinke dere er til å trimme snegla og frigg:)

 

Snegla: jeg er 160 høy,og litt lubben.

 

Frigg: nei vi kjørte ikke helt opp,men fra Lunde til Skien. Tok bare en time med buss til Lunde,og 4 timer med båt til Skien.:)

 

ha en fin helg ,kos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på kjøkkenet og venter på at klokken blir så mye at vi kjører på Flesland med eldstejenten vår som skal ut i verden alene... Etterpå går turen på hytten igjen for den siste ferieuken.

 

Jeg er 173 cm høy og ganske kraftig bygd, så når jeg er ca 70 kg er jeg slank. Er fra naturens side utstyrt med brede hofter og rund rumpe - så her gjelder det å være realistisk i forhold til hva som kan oppnås, he, he (bare formfull og kvinnelig sier heldigvis min kjære...).

 

Ost og kjeks er deilig, da! Pluss noen gode glass med rødvin... Jeg er absolutt i feriemodus ennå, men prøver å trimme litt hver dag. Fint å se at dere står på!

 

Ha en strålende helg, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..nydelig vær idag også,nyter det meste av dagen i solen.Blitt trim idag også ergosykling 1.6 poeng:)

 

Kan tenke meg at datteren din gleder seg kaika,så spennende da:)

 

kos dere på hytta:)

 

ha en fin lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...