Gå til innhold

Noen som skal ned samme som meg, og er på ca samme størrelse?


Gjest Ayshe

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 1.82 høy og veier 94,7.Noen som er på samme størrelse som kunne tenkt seg og vært med på en sånn motiveringssak?Eller hva man skal kalle det...Jeg skal ned til 80 kg!

Klem Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 høy og veide 94,3 forrige onsdag (skal veies i kveld igjen, så får vi se..) Jeg var helt oppe i 116,3 da jeg startet påGR-kurs, og skal til slutt ned til 80kg jeg også! (Helst litt under, så jeg har 80 som øvre grense)

 

Jeg skriver endel under NED 20-30kg linken, pluss at jeg har en konkret målsetning om å komme ned til 87 kilo til påske! -Det er ett ganske hardt mål, men jeg skal klare det! Både påskelinken og ned 20-30kg er daglige linker hvor det stort sett er mye aktivitet hver eneste dag!

 

Hvis du vil være med på en av linkene, så kan jo du og jeg følge hverandre opp litt ekstra? Har du veiedag på onsdager? Hvis ikke så kan jeg sikkert bli med på en 1 dag i uken link for oss på denne størreslen? Hvor ofte kan du tenke deg å ha en link eventuelt?

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!jeg har veiedag på onsdagen jeg og:) Men sånn med link osv er jeg ikke helt sikker på hva du mente?Litt usikker på hvordan dette forumet funker!men jeg er med uansett!Du veit kanskje litt bedre hvordan det funker?Er innom her første gang nå. Jeg veide 104 for en tid siden, og gikk ned til 93 på egenhånd.I fjor starta jeg på kurs og gikk ned til 87 kg, men nå er jeg oppe i 94,7...HUFF...fortvilende men min egen feil:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel gått ned ca 20 kilo 3-4 ganger før i livet, og etter hver runde harjeg gått opp igjen alt + litt til. Denne gangen skal jeg gå kurs til jeg er helt nede under 80, og så starter den tøffeste oppgaven: Hold vekten-kurset! -Lurere nesten på om jeg må gå på hold vekten kurs resten av livet ;)

 

Her inne på Motiver Meg! er det mange grupper som motiverer hverandre. Ofte er det greit å treffe andre som har liknende mål (sånn som oss). I linken ND 20-30 kg er det ca 10 jenter og en gutt som er inne å legger inn innlegg nesten daglig. -Alle skal (eller har gått ned) mellom 20 og 30 kilo. Vi er alle på forskjellige steder i prosessen, men vi svarer på spørsmål, trøster, støtter, motiverer og skryter av hverandre!

 

Det samme gjelder i Påskemål, bortsett fra at folk dere har forskjellige mål setninger, sånn som jeg har påskemål på 87kg som ett delmål på vei til under 80, mens andre skal ned de siste 4 kiloene de har igjen til påske. -Også en veldig hyggelig gjeng!

 

Andre linker er for dem som skal ned mer enn 40kg, noen for 10 kg, en for de over 45 år, og en for de i 20-åra og mange andre typer linker! Hvis man ikke finner en link som passer for seg, så kan man alltids lage en ny en, og invitere folk etter de kriteriene man selv ønsker. Mange er med i flere linker også, sånn som jeg . Hvis du vil, så anbefaler jeg deg å skrive inn ett innlegg i Påskemål, og sette opp ett mål for de 9 ukene som er igjen til påske. Jeg skal ned til 87kg, altså nesten 0,8kg per uke (det har gått saktere enn planlagt hittil!), så har jeg ett konkret mål å jobbe mot!

 

Du skal jo ikke ned mer enn ca 15 kg, men ned 20-30 kg linken er også ganske åpen, og hvis du regner med fra 104kg, så er du jo mitt i blinken! (Jeg blir i ned 20-30 selv om det nå bare har igjen 15kg!)

 

Håper dette gjør ting litt mere forståelig! Vi snakkes,

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...