Gå til innhold

Trenger råd - "redd" for livet etter slanking


KlippOgLim

Anbefalte innlegg

Har noen noe tips til en som nærmer seg (OK, 6-7 kg igjen) til jeg skal over til dette forumet?

 

Jeg kjenner på meg at jeg er nokså "skremt" over tanken på hvordan livet er etter slanketiden. Hvordan skal jeg leve? Jeg har ikke lenger kontroll over hvor mye jeg stapper i meg i form av kalorier. Hva med frokost? Nutrilett bar er ikke en spesielt god løsning over tid. Lunsj? Kantinematen går kanskje innimellom, men mye smør og majones og dressing er det skumle greier.

 

Og den store skumle: Tør jeg ta sjansen på å spise litt godt i helgen, eller er det første skritt tilbake til godtehelvete, der jeg bare MÅTTE ha godt nesten hver dag. Jeg er avhengig av sukker, det er jeg overbevist om. Skal jeg bare slutte helt?

 

Hjelp! Dette tenker jeg mye på og det skremmer meg fremdeles.... Tenk om jeg går rett opp igjen?

 

Jeg hadde virkelig, virkelig satt pris på tips fra dere som vet litt om hvordan det er å leve etter slankingen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt i tråden min, jeg har mange tanker omkring akkurat dette, og hvordan løse det, uke for uke.

Ellers vil jeg varmt anbefale et GR hold-vekten-kurs som geleider deg gjennom det første sårbaret året etter en vektnedgang.

 

Velkommen inn hit etterhvert

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...