Gå til innhold

Vektlogg!


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

NICK------1)MÅL---2)START--3)I DAG--4)UKERES.--5)DAG---6)TOTAL

jeg kommer til å føre dere opp etter vært som dere melder dere inn, håper dere blir med<3

Etter vært som dere melder dere på så trenger dere uka etter bare å skrive punkt 3,4 og 6

 

stinelill1988---50kg----71.3kg---64.9kg--- -300gram--- fred---6,4kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

heng dere på, jo flere jo bedre ;)

NICK------1)MÅL---2)START--3)I DAG--4)UKERES.--5)DAG---6)TOTAL

jeg kommer til å føre dere opp etter vært som dere melder dere inn, håper dere blir med<3

Etter vært som dere melder dere på så trenger dere uka etter bare å skrive punkt 3,4 og 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan prøve å henge meg på, jeg. Men forstår ikke helt hvordan man får sånn linje under med mål +..

 

Kan du hjelpe meg med det eller? Hehe.. Bra intiativ altså. Så får vi håpe at fler henger seg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

stinelill1988---50kg----71.3kg---64.9kg--- -300gram--- fred---6,4kg

 

så legger jeg inn deg unner om du kommer med

 

NICK------1)MÅL---2)START--3)I DAG--4)UKERES.--5)DAG---6)TOTAL

 

og etter vært så trenger du uka etter å bare legge inn 3,4 og 6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve å henge meg på' date=' jeg. Men forstår ikke helt hvordan man får sånn linje under med mål +..

 

Kan du hjelpe meg med det eller? Hehe.. Bra intiativ altså. Så får vi håpe at fler henger seg på[/quote']

 

Hvis du mener signaturen på slutten av hvert innlegg, så går du på forsiden til diskusjonsforumene og velger rediger signatur som du finner nesten på toppen av siden ;)

 

Du kan trykke på diskusjon over alle forumsinndelingene på siden her om du lurte på hvordan du kommer på forsiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen!!

 

Men nå må jeg si jeg er litt usikker på hva jeg har meldt meg på her. Må si du har en imponerende vektnedgang stinelill1988 =) Skal jeg sende inn info til deg, også skal du kjefte på meg om jeg ikke går ned noe? Hehe.. Vi har jo ganske like mål, da. Så motiver meg gjerne. Virker som du er litt mer dreven her inne enn meg.

 

Her er jeg i allefall:

 

PESADA - 52 KG - 61 KG - 57,8 KG - 400 G - FREDAG - NED 3,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...