Gå til innhold

trenger motivasjons venn=) -30 til 40 kilo


Gjest chrissiii

Anbefalte innlegg

Gjest chrissiii

Er ei jente på 19 år som alltid har sliti med for mye vekt. og nå har jeg satt meg ned og begynt på grete roede for å endre livet mitt til det bedre. når min trivselvekt når jeg går ned 30-40 kilo. Så hadde vært hyggelig om noen her er i samme situasjon som meg og kanskje vi kan motivere hverandre=) vil ha all hjelp til å nå mine mål,blir ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

Supert at det er flere på min alder her også:) Jeg er 19 år og begynte på kurs for 2 uker siden. Etter første helg med vennene mine hadde jeg gått opp 700 gram til andre kurskveld:( Det var ikke noe morro å sitte der som den eneste som hadde gått opp..

Men denne uken er jeg skikkelig striks med meg selv og håper på et myye bedre resultat nå. Men en utfordring for meg som er ung og sikkert også dere andre er:

Å være med venner som enten er syltynne eller som ikke forstår hva de putter i seg. Jeg har fortalt at jeg går på Grethe Roede kurs og jeg har faktisk 2 venner som støtter meg i dette,men resten sier at det bare er tull eller kommenterer hvis jeg spiser de tror er "usunt" osv. siden jeg er på slanker'n.. noen som har samme problem?

Men nå idag har jeg fått et skikkelig konkurranse instinkt! Jeg vil vise dem som ikke tror på meg at jeg kan gå ned 10 kg! bare vent,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chrissiii
Heihei:)

Supert at det er flere på min alder her også:) Jeg er 19 år og begynte på kurs for 2 uker siden. Etter første helg med vennene mine hadde jeg gått opp 700 gram til andre kurskveld:( Det var ikke noe morro å sitte der som den eneste som hadde gått opp..

Men denne uken er jeg skikkelig striks med meg selv og håper på et myye bedre resultat nå. Men en utfordring for meg som er ung og sikkert også dere andre er:

Å være med venner som enten er syltynne eller som ikke forstår hva de putter i seg. Jeg har fortalt at jeg går på Grethe Roede kurs og jeg har faktisk 2 venner som støtter meg i dette' date='men resten sier at det bare er tull eller kommenterer hvis jeg spiser de tror er "usunt" osv. siden jeg er på slanker'n.. noen som har samme problem?

Men nå idag har jeg fått et skikkelig konkurranse instinkt! Jeg vil vise dem som ikke tror på meg at jeg kan gå ned 10 kg! bare vent,hehe![/quote']

Er min 5 uke på greteroede=) første uka så klarte jeg å gå ned 2 kilo faktisk:) men andre uka gikk jeg opp noen gram igjen. så blir litt satt ut når faktisk jeg går litt opp noen ganger, men går nedover=) har venner selv som er syltynne så føler meg ikke akkurat komfortabel når jeg er med de. men alle vennene mine støtter meg 100% så det er jo bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest musaBOlla

Hei, jeg er 23 år og prøver å slanker meg...har gått 4 uker på grethe roede kurs nå.

Og det går skikkelig trekt.. Men må vel bare gi det litt tid.

Trur jeg må bruke det første kurset til å få i gang forebrenningen igjen jeg.

Har tidligere gått på dietter som lavkarbo,ketolyse..

Der man spiser kun 15 - 20 karbohydrater om dagen, og jeg var ikke flink til å spise ofte der.. så sliter NÅ med å komme opp i rett kcal mengde om dagene. Jeg følger Meny 2. Men skal ikke gi meg;)

 

jeg skal ned ca 30 kg tror jeg.. Men skal ikke være så "nøye" med hva vekta viser så lenge jeg kommer meg inn i de klesstørrelsene jeg vil. Da tenker jeg 34-36 i busker.. og s-m i gensran:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Jeg har meldt meg på kurs i kveld og skal på første kurs i morgen så det blir stas! Jeg vil gjerne være din motivasjonsvenn, tror vi er i ca lik situasjon jeg er 20 år og begynte å gå ned i vekt sist sommer. Gikk ned en del men, nå har jeg gått opp en del igjen. Burde nok ned 30-40 kg jeg også. Har dere noen tips til meg dere som har holdt på med dette en stund! Jeg kunne trenge tips til hva jeg kan spise når jeg er på skolen (som middag), er student og det blir lange dager på skolen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, jer er ei jente på 16 år. Som begynte på kurs den 7. april i år.

Jeg hadde da en startvekt på 126,3 kg noe som er altfor altfor mye for en jente på 175 cm.

Jeg er nå på mitt 3. kurs og veier nå 105,3 kilo noe som vil si at jeg har gått ned 21 kilo på snart 7 månder.

Jeg håper på å komme meg ned på 80 kilo, men tar meg god tid for at det skal være gjennomførbart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...