Gå til innhold

22,5 kilo på 1 år:/


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat begynt på Grete Roede dietten igjen!

Etter utallige vektnedganger og oppganger. Jeg er så lei av å ikke kunne gå inn i butikken og finne de klærne jeg liker istedet for å kjøpe de klærne som passer.

Jeg veier nå 97,5 kilo. Har holdt på en uke og gått ned 2 kilo:) Har fulgt middagsoppskriftene hver dag. Jeg har prøvd lavkarbo og sykehusdietten og hva enn de heter. Men kommer alltid tilbake til Grete Roede. Man skal jo klare å leve med den stilen etterpå også.

Denne gangen skal jeg prøve å gå uten kurs, da jeg føler jeg kan boka ut og inn nå. Jeg og mannen min veier oss en gang i uka sammen. Litt urettferdig, han gikk ned 3,5! Men gøy for han da:) For hver 5 kilo en av oss går ned skal vi på kino eller fotballkamp. Mitt valg kino, hans fotball. Så det er jo litt motiverende. Og kanskje blir det kamp om en uke:)

Mitt største ønske er å gå ned til 75 kilo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annemasse

Så bra at dere gjør det sammen :) Jeg skulle ønske jeg bodde med noen som var intr i å gå ned i vekt, men desverre :) Så her er kjelleren full av 6packs med 1,5 liter cola etc etc

 

Jeg har ca de samme tallene som deg, men jeg startet i vår, så nå er jeg på 88-89 i stedet for 95,7 som var den egentilge startvekten. Mitt mål er i første omgang å komme meg under 80, men på sikt er det ønskelig å ende på 70-75 et sted.

 

Også enig med deg at Grete Roede er det som ruler. Har selv prøvd andre alternativer, men de helper bare en liten stund, så flater det ut..

 

 

Lykke til :)

 

 

/Kine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da! Da er du jo på god vei til målet ditt. Det er jo ekstra vanskelig for deg, hvis du har en samboer som ikke er motivert. Da må du være stolt av deg selv:)

Stå på videre!

Gleder meg til å komme på 80 tallet først jeg:)

 

Masse lykke til!

 

Håper å høre fra deg senere om hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...