Gå til innhold

30 day shed


skorpy

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Jeg gjennomførte 30 days shred :-) veldig tungt på slutten. Og ganske irriterende at man kan replikkene og tar seg selv i å snakke dem i munnen på jillian. Jeg gikk kun ned 3 kg, men muskler veier mer enn fett. Kroppen ble mye strammere ! nå trener jeg level 1 på mandag, 2 på tirsdag, 3 på onsdag og no more troublezones på torsdag (en MYE hardere økt på en time av jillian), level 2 på fredag, 3 på lørdag, no more troublezones på søndag. I tillegg 5-10 min rockering hver dag og prøver å presse inn en times yoga meltdown med jillian.. ikke lett med en 4mnd-ing i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest MissFatty88

Jeg har også den videoen! synes det er utrolig vanskelig å få meg til å gjennomføre den hver dag, jeg eier ikke selvdisiplin! men eg jo ganske genialt program, kun 20 minutter til dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest masse om den og sett masse episoder av slankekrigen. Så nå er det min tur å trene med Jillian:) Kjøpte den akkurat på nettet for 7' date='56 pund inkl frakt:) Nå gleder jeg meg til den kommer i posten.[/quote']

 

Så flott av deg !! Følger selv med ivrig på slankekrigen, det er så motiverende.

Håper at vektklubben.no kan hjelp meg med kalori inntak og alt det fører med seg, spennende!

 

Må få høre hvordan det går etter du har fått testet ut programmet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Lillepooh

med dag en på level 1 av 30 days shred.

Støl idag, og gruer litt for å 'måtte' på'n igjen idag... :D

 

Spent på om jeg kommer til å se resultater etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg kjøpte 30day shred i sommer, for å få litt variasjon mot powerwalking (som blir ganske kjedelig i lengden). Nå i januar ble jeg ganske lei av å gjøre de samme øvelsene om igjen og omigjen, så jeg har kjøpt to nye dvder. Den ene er Cardio Max (hvor de som trener sammen med Bob og Jillian er folk som har vært med i Biggest Looser), og det er litt samme opplegg med Level 1, 2 og 3. Men man kan sette sammen nivåene slik man vil. Fikk DVDene på torsdag, så har bare prøvd litt, Level 1 på fredag og søndag, og 1+2 i dag. Og det var utrolig deilig. Kjente det godt i helt andre muskler enn med 30day shred (spes rumpe og lår). Den andre jeg kjøpte er No more trouble Zones med Jillian, men den har jeg ikke tatt ut av plasten enda. Skal gjøre meg ferdig med Cardio Max først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...