Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Pittelille

Du ble sikkert superfin på håret! Og så tøff du er som går bra langt, mørkt hår til en kortere, lys frisyre. Blir fristet selv nå:)

 

Så deilig å få unna ting i huset som bare har blitt liggende. Det er veldig kjapt at det som ikke blir gjort i starten bare blir liggende, men da er det desto bedre når man endelig får orden på det. Og bra gjennomført dag i matveien også!

 

Vi hadde som nevnt besøk, så det ble en del ekstra på kvelden. Spiste ganske lite (pga. dårlig planlegging) tidligere på dagen, så jeg tror summen ble ok:

Frokost: 2 skiver m/ost og skinke

Mm1: 1 banan (på golfbanen)

Mm2: 1 banan (på golfbanen)

Mm3: 1 Dream-is (etter golfrunden - i solsteiken:-))

Middag: 1 laksefilet, 2 små mandelpoteter, brokkoli- og blomkålgrateng, salat, ca. 2,5 dl vin (3 små glass), smågodt (både sjokolade og vingummi)

Trim: 4 timer på golfbanen

 

Litt usikker på om det blir trening i dag eller ikke, men i morgen står i alle fall spinning på planen igjen. Har jo minimum 5 økter (regner golf som trim selv om pulsen uteblir) igjen før neste fredag, men jeg kjenner at det skal gå veldig greit.

 

Forresten, har du prøvd rockering? Tenkte å kjøpe i dag faktisk. Har veldig lyst til å få strammet opp rundt magen, og tenkte at det kunne vært en litt morsom måte å gjøre det på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei! Jeg var ganske rystet over det som hendte i går, og fikk ikke skrevet. Jeg var faktisk i Oslo på Egertorget da det smalt, og er fortsatt ganske skjelven. Hadde med sønnen min også... folk ropte at man burde komme seg unna osv. Heldigvis ble vi ikke skadet, og så vidt jeg har oversikt over kjenner vi ikke noen som ble rammet. Hvordan er det med dere?

 

Har ikke helt oversikt over inntaket i går, men det ble bl.a kafetur med venninner hvor jeg spiste en liten brownie. (Var for å treffe venninner at jeg var i Oslo ) I dag har det også blitt litt forskjellig, og vet at det blir lørdagsgdt i kveld. I går fikk jeg en del trim med vogn, og i dag har jeg gått i 2 timer med vogn.

 

I morgen drar vi til Trondheim for å besøke svigerfamilien en ukes tid. Skal prøve å komme innom her, men rekker nok ikke hver dag. Har med vogna og håper jeg får til litt trim mens vi er der, for maten har jeg ikke så mye kontroll på:)

 

Håper alt er bra med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei,

For en forferdelig helg!! Jeg ble også helt satt ut av fredagens hendelser, og satt foran tv'n fra første meldingen kom til sent på natt. Også i går gikk store deler av dagen med til å følge nyhetssendingene. For en tragedie:(

 

Godt at dere ikke ble skadet, og heller ikke har noen kjente som ble berørt. Det samme gjelder oss, og det er vi svært takknemmelige for. Gleder meg veldig til Spinny stikker innom og bekrefter at alt er bra med dem også!

 

Fredagen gikk som sagt med til å følge sendingene, og det ble ingen trim og mye usunn mat i løpet av kvelden:

Frokost: 1 stor porsjon Coco Pops

Lunch: Salat m/masse grønt, sjømat, litt nudler, 1 ss. dressing

Middag: 2 pannekaker m/salami og ost

Dessert: Stor porsjon is m/peanøtter og nonstop

Snacks: Ganske mye potetgull og smågodt

 

Lørdagen gikk litt bedre, og utpå ettermiddagen måtte vi bare komme oss ut i litt frisk luft - til tross for pøsregn. På kvelden dro vi til noen venner og spiste middag, og det var godt å få tankene over på litt andre ting:

Frokost: 1 stk. fullkornrundstykke, reker i majones, ost, syltetøy

Lunch: 1 stk. fullkornrundstykke, 2 knekkebrød, ost, reker i majones, sild, salami

Middag: Reker, 2,5 loffskiver, lettmajones

Dessert: Dream-is m/masse, friske jordbær

Trim: 75 minutter gåtur i terreng m/4 tempodrag (løpende) i bratte partier

 

Håper du får en kjempefin tur til Trøndelag, og at du rekker å komme innom her slik at du kan holde meg i ørene siste uken før ferien kommer i gang. Jeg reiser bort neste fredag, og da kommer jeg kun til å ha mulighet til å titte innom her fra mobilen. Skal ha som mål å være innom her minst en gang i uken i ferien (om ikke annet for å bekjenne mine synder;)), men det er som sagt først om en uke og i de kommende dagene er det hverdag og dermed sunn og god mat, samt aktivitet som er målet. Gjenstår minimum 4 økter før jeg reiser på fredag - fremdeles et overkommelig mål.

 

Vi høres:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Det er med litt bi-smak man rapporterer inn her nå synes jeg. Det vi strever med her inne blir så banalt i forhold til alt som har skjedd, og jeg blir litt flau når jeg tenker på hva jeg klassifiserer som "problemer"... Uansett, livet går videre, og det er faktisk litt godt å kunne tenke på andre ting enn den forferdelige hendelsen.

 

Søndagen min gikk slik:

Frokost: 1,5 rundstykke m/salat, salami, majones, smøreost, 2 dl ekstra lett melk m/oboy

Lunch: 1 rundstykke m/ost og syltetøy

Mm: Cherrytomater m/litt salt

Middag: Kylling, pasta og tikkamasala

Trening: Sykkel 55 + 10 minutter styrke på mage

 

Jeg har 3 økter å gjennomføre før ferien begynner, og planen er å trene tirsdag, torsdag og fredag. Det har hjulpet veldig å ikke sjekke vekten på flere uker, og jeg er på ingen måte like opphengt i ting, eller får like dårlig samvittighet som jeg gjorde for bare en kort stund siden. Jeg vurderer å fortsette slik utover høsten også.

 

Håper alt er bra med dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Gårsdagen gikk så som så. Ingen total utskeielse, men likevel litt mer enn planlagt.

Frokost: Kaffe..

Lunch: 3 skiver m/egg, kaviar, sild

Mm: 2 mandariner

Middag: Salat m/masse grønt, kylling, litt chevre, 2 små biter foccacia

Dessert: Dream-is, peanøtter, nonstop, en håndfull potetgull, pepsi max

Ingen trening

 

I dag har jeg fri, og skal ut med venner i ettermiddag/kveld. Startet dagen med en 7 km lang joggetur med mye bakker, så da er det lettere å kose seg med god samvitighet. Herlig start! Nå venter lang dusj, hårkur, klargjøring av klær, og laaaang tid på å ordne hår og sminke.

 

Håper dere har det fint i ferien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei Pittelille!

Så flink du er, skal si du står på:) Du er så motivert og så bra at det fungerer å ikke tenke så mye på vekta. En sunn avveksling :)

 

Vi er hos svigers, som sagt ikke så veldig lett å være asosial med PC'n, men jeg er innom nå for å si at jeg heier på deg! Veldig flink til å trene altså!!

 

Så langt i dag, ikke så mye usunt, men hvem vet hva svigermor setter fram etter middagen;) her er maten så langt i dag hvertfall:

 

Frokost: 1 "vikinghorn" med lettmargarin, syltetøy og go og mager salami, agurkskiver, 1 glass melk

Lunsj: 2 skiver brød med stroganoff (rester av gårsdagens middag) samt leverpostei. 1 glass melk

Mm1: Cappucino (kanskje med helmelk, er ikke sikker)

Mm2: to nektariner

Middag: Fiskekaker med poteter og salat

Vet ikke hva det blir for noe til kvelds.

Ingen trim så langt i dag. Fornøyd med at jeg ikke tok kake/vaffel da jeg og "kjæresten" (koselig å kalle ham det, selv om vi er gift) var ute på kafe.

Skal prøve å titte innom her så ofte som jeg har anledning.

Kos deg med venner i kveld!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så hyggelig at du kom innom!! Er ikke helt det samme å prate til seg selv, hehe. Synes det ser ut til at du greier deg veldig bra altså. Både ferie og på besøk.. Utfordrende kombinasjon, men det takler du:D

 

Jeg hadde en ordentlig utskeielsesdag i går, men er veldig glad jeg fikk en treningsøkt tidligere på dagen slik at jeg i det minste fikk beveget meg litt;) Inntaket ble sånn ca:

Frokost: 1 knekkebrød m/lettmajones og ost

Lunch: 2 skiver m/salami og ost

Mm: 2 glass hvitvin, en håndfull chilinøtter

Middag: Tapas (STOR porsjon m/masse forskjellig, deilig mat), 2 gl. hvitvin, 2 små øl, 2 drinker

Dessert/Nattmat: En kule dream-is m/peanøtter og (mye!) nonstop, 6 små Oreokjeks

Trening: Ca. 45 minutter jogging med mye motbakker

 

Hadde vondt i magen av metthet da jeg la meg i går, men i stedet for å være sugen på junk eller snop er hjernen innstilt på vanlig mat igjen i dag. Det er en god følelse. Satser på en normal dag i dag, men uten trening. 2 økter igjen, og de er planlagt i morgen og på fredag.

 

Forresten, hadde på meg en kjole i går som jeg ikke har brukt på lenge og den var på grensen til å være for stor!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hallo!

Tenk at du snart har ferie!:) Du går ut i ferie rett før jeg er tilbake på jobb. Kjenner at eg godt kunne tenkt meg noe lenger ferie, ja :)

Så gøy at kjolen nesten er i ferd med å bli for stor nå! Det vitner om god innsats fra deg! Så bra at du koste deg i går!

 

Takk:) Men i dag har det både blitt is og oreokjeks! og det blir lite trim, dessverre. Men jeg får bare tenke at trimmen og den store innstrammingen kommer når vi er tilbake i vanlig gjenge igjen.

 

Her er dagen så langt:

Frokost: 2 skiver med leverpostei, spesialsalami, kokt skinke, grønt. 1 knekkebrød med brunost. 1 glass melk

LunsJ: Havrecheerios med valnøtter og melk

Mm: Kroneis

Middag: 1,5 fiskekake (igjen!) med kokt pasta og salat

Dessert: noen kjeks

Ikke spist kvelds ennå.

Fornøyd med at jeg takket nei til is etter middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Siste dag før ferie!!:) :) Har masse jeg må få gjort på jobb, men jeg kjenner ingen steder at arbeidslysten er der. Må vel bare bite tennene sammen og gjøre det, og tenke på at jeg snart har over 3 uker med fri!!!

 

En is og litt kjeks skader jo ikke når du har et så flott kosthold ellers. Sunne hovedmåltider (m/masse fisk!) er kjempebra, og som sagt tidligere veldig imponerende. Jeg håper jeg kan greie å være like flink, men faren er at det blir tull med måltidene og dermed mye mer snop pga. at man plutselig er altfor sulten. Men, skal ha deg i tankene underveis så går det nok bra;)

 

En av ukene skal jeg og Kjekkas på sykkeltur, og det gleder jeg meg veldig til. Det blir ikke lange etapper (med unntak av et par av dagene), men til sammen skal vi sykle drøye 20 mil så litt trim blir det jo. Er ikke bekymret for den uken, da skal vi kose oss på kveldene med god samvittighet. Det er derimot de neste to som blir en test for viljestyrke og slikt, men som du sier er det til høsten den store innstrammingen kommer tilbake til normalen:-)

 

I går ble det en runde på golfbanen (været ble jo aldeles nydelig!!), så da har jeg bare en "økt" igjen før målet er nådd. I dag tenker jeg det blir travelt med pakking og slikt, men jeg vil på spinning i morgen før vi setter oss i bilen. Blir mange timer i bil de neste dagene (skal innom en del steder før vi ankommer nordnorge), så da er det godt å røre seg litt på forhånd.

 

Maten i går gikk slik:

Frokost: Cherrytomater, masse vann og kaffe (litt renselse etter tirsdagen, hehe)

Lunch: 2 skiver, 1 knekkebrød m/egg, kaviar, sild

Mm: 2 mandariner

Middag: 2 skiver m/spesialsalami og ost

Mm: 1 lefse (á 35 gr), 1/2 banan

Kvelds: 2 pannekaker (ca. 105 kcal pr. stk), spesialsalami og ost

Trim: 4 timer på golfbanen

 

Fornøyd med at jeg kom meg tilbake til normalen etter tirsdagens utskeielser uten problemer, og at jeg bare spiste en lefse på golfbanen selv om jeg absolutt ble sulten nok til å spise flere.

 

Jeg melder inn i morgen før vi drar, "sees" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Da er ferien her, og vi begynner endelig å bli ferdigpakket og klar til å komme oss avgårde. Selvfølgelig litt stress sånn rett før man skal dra, men nå begynner feriepulsen å vise seg. Herlig!

 

Startet dagen med en ca. 40 minutters joggetur, og det vil også si at jeg nådde målet mitt med 8 treningsøkter på 10 dager. Veldig fornøyd med å nå målet, og jeg tar ferie i god form og med god samvittighet:-)

 

Nå skal jeg smøre litt lunch til meg og Kjekkas, og ordne matpakker til bilturen. Har ca. 7 timer i bil i vente, men har med kaffe, vann, brus (uten sukker..), og grove rundstykker, 9 timer med nedlastet musikk og godt humør. Både i kveld og i morgen blir det fest med venner vi ikke har sett på lenge, og det gleder jeg med masse til.

 

Håper det går bra i Trondheim, Anneli, og at alt er bra med Spinny også:-) Jeg kommer som sagt ikke til å være veldig aktiv her de neste tre ukene, men skal rapportere inn med ujevne mellomrom.

 

Ha en riktig god sommer!!

 

Stor klem fra Pittelille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Så godt å lese at alt er bra med dere etter det forferdelige som skjedde forrige helg. Så skummelt at du var så nærme, Anneli! Jeg jobber rett ved der det smalt, så jeg er veldig lettet over at jeg var på hytta akkurat da. Pleier faktisk å ta bussen hjem derfra akkurat på den tiden, så det er litt ekkelt å tenke på. Jeg kjenner ingen som er direkte berørt, men hendelsene har likevel preget meg veldig.

 

Nå er ferien over for min del, har hatt det veldig fint og fått slappet av veldig. :)

Bare synd ferien går så altfor fort.. :) Jeg har fått lest raskt igjennom det dere har skrevet i disse ukene, og det virker som dere står på som bare det! :)

Håper dere nyter ferien begge to, det er vel fortjent!

Hårfrisyren din hørtes veldig stilig ut, Anneli. Jeg gikk også fra langt hår til en god del kortere for et par år siden, og ble veldig fornøyd med det. Godt med forandring.

 

Vi snakkes snart, jenter!

Klem fra Spinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei jenter!

Tilbake på jobb og tilbake fra ferie jeg også. Har hatt en veldig bra ferie- bortsett fra de første dagene etter Utøya/Oslo hvor jeg -i likhet med dere- bare tenkte utrolig masse på det. Men ellers hadde jeg det fint de andre dagene :)

Godt å høre fra deg, Spinny og veldig glad for at du er Ok! Bra at du fikk slappet av i ferien din! Hvordan går det med magefølelsen?:)

 

Jeg prøver desperat å komme tilbake i de gode vanene igjen, og synes kostholdsmessig at det gikk bra i dag, med følgende:

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, margarin og kalkunskinke, 1 glass melk

Mm 1: 2 knekkebrød med nøkkelost

Lunsj: Fitness fullkorn med melk og valnøtter

Mm2: Banan og 10 mandler

Middag: Rest av lasagne med salat og 2 biter hvitløksbaguette

Kvelds: 1 lite rundstykke med kaviar, gulost og 1 lettyoghurt

Trim: 10 min tur med hunden

Planen er å sykle til jobb i morgen, hvis ikke det høljregner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

I dag veide jeg meg for første gang på noen uker, og vekta bare peker helt feil vei for tiden. Trivselsvekta er ca 2 kg mindre enn der jeg ligger nå. Da passer det jo bra at jeg nå er i gang med de gode gamle vanene igjen:

 

Frokost: 1 rundstykke med kaviar og ost, 1 glass melk

Lunsj: 4 knekkebrød. Leverpostei og nøkkelost, 10 mandler

Mm: 1 lettyoghurt, 15 g peanøtter

Middag: Laks med byggris, agurk og erter. Litt saus

Kvelds: 1 rundstykke med salat og kalkunskinke. 1 glass bendit smoothie, 1 eple.

Trim: Syklet til og fra jobben og gikk til og fra barnehagen.

 

Har oppdaget salatene i grønnsaksdisken! Velkommen etter, kan man kanskje si.:) Jeg har ikke visst om at det finnes så mange pakker med salat som kan spises rett fra posen. Trodde egentlig at de ikke var noe særlig. Litt dyrt er det jo, men det er litt mer sannsynlig at man gidder å få i seg noe grønt som kroppen jo trenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Dagen har gått bra med sunn lunsj på jobb. Mye fysisk aktivitet i dag både på jobben og hjemme egentlig :) I morgen får vi besøk hele dagen, så jeg rekker neppe å skrive her da.

 

Her er dagens: (fredag):

Frokost: 2 skiver med kaviar, lettmargarin og kalkunskinke. Melk.

Lunsj: Salat med cherrytomat, sukkererter, kalkunskinke og litt mandler. 1 fiberrik

Mm: Nutrilettbar og lettyoghurt

Middag: kyllingfilet i lett kokosmelk med wokgrønnsaker og ris

Kvelds: 2 skiver brød med gulost og brunost. 1 glass melk

Trim: Ca 25 min tur med hunden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :)

Har vært bortreist de siste dagene, så har ikke fått vært innom. Men nå er hverdagen helt i gang igjen. Så flink du er som er tilbake i gode, gamle vaner, Anneli! :P Sikker på at de 2 kiloene forsvinner fort.

Håper du nyter ferien, Pittelille!

 

Takk, her er alt bra med både meg og magen (som endelig har kommet frem). :D Ikke mange dagene til ordinær ultralyd nå, veldig spennende! Lurer veldig på om det en liten gutt eller jente som gjemmer seg der inne.. :) Formen er ihvertfall veldig bra om dagen, og prøver å gå mange turer og holde meg i form så lenge jeg klarer.

 

Her er dagens inntak for meg. Ble en rask og ikke så sunn middag, men ellers fornøyd.

Frokost: Havregrøt med tørkede frukter

Lunsj: 3 knekkebrød med fiskepudding og kaviar

Mm: 2 nektariner

Middag: 4 kyllingpølser i lompe med ketchup (var veldig sulten..)

Mm: 1 banan, 1 pose knaskerøtter

Kveldsmat: 2 brødskiver med leverpostei og agurk, 1 glass melk

Trim: 1 times tur i moderat tempo

 

Ha en fin kveld!

Klem fra Spinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

Kan forstå at du er spent på ultralyden nå, Spinny. Så bra at magen er blitt synlig.:) Da blir det jo enda mer virkelig på en måte.. Husker jeg ble glad da magen kom, for da ble det synlig at jeg var gravid slik som jeg følte meg. Har du noen magefølelse om det er jente eller gutt? Synes matmessig at du klarer deg fint, jeg. Flink som prøver å gå turer også! :P

 

Her er forsinket rapport fra i går:

 

Frokost: 2 skiver med kaviar og ost. Melk.

Lunsj: Salat med cherrytomat, nøtter og gresskarkjerner

Mm: 2 fiberrik, banan og lettyoghurt

Middag: 1 kjøttkake i bagel med salat. 1/2 fiskekake.

Kvelds: Havrecheerios med valnøtter og melk

 

Trim: Syklet hjemmefra-barnehagen-jobben t/r, ca. 50 min. 1,5 arbeid med å bygge platting på terrassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Anneli! :) Har en følelse av at det er en jente, så det blir spennende å se om det er riktig.

Bra dag på deg i går! :P

 

Her er min rapport for i dag:

Frokost: 2 knekkebrød med gulost

Mm: 1 nektarin

Lunsj: 3 knekkebrød med kaviar og fiskepudding

Mm: 1 eple, 2 knekkebrød med gulost

Middag: Lasagne med salat og et rundstykke

Dessert: En liten is

Kveldsmat: Kirsebæryoghurt og müsli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Åh, så spennende med ultralyden! Tenk om magefølelsen din stemmer! Du må holde oss oppdatert:)

 

Takk, og jeg synes faktisk at denne dagen også gikk ganske bra:

 

Frokost: 1 bagel med kalkunskinke og leverpostei. 1 glass melk

Lunsj: Salat med cherrytomat, kokt skinke, en neve nøtter og kjerner. Litt melon

Mm: Lettyoghurt og 2 fiberrik

Middag: Fiskegrateng med byggris og brokkoli

Dessert: 2 skiver vannmelon

Kvelds: Havrecheerios med valnøtter og melk

Trim (planlagt: ca 1/2 time tur med hunden

 

Det fungerer faktisk ganske bra å erstatte brødskivelunsjen med salat. Hadde trodd at jeg ikke skulle bli mett og bli svimmel/kvalm/uvel pga at kroppen ville ha karbohydrater, men det ser ut til å gå greit så langt. Får i meg mye færre kcal på denne måten og er spent nå på veiing i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra dag på deg igjen, Anneli! Så spennende med veiing i morgen, lykke til! :)

For en kald dag det har vært i dag..skikkelig høstvær! Rart å tenke på at det var over 25 grader for bare noen dager siden. Men heldigvis er det meldt litt bedre i morgen. Litt for tidlig for høst allerede.

 

Her er min dagsrapport:

Tidlig mm: 1 banan

Frokost: Havregrøt med tørket frukt

Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat

Mm: 1 pære, 1 yoghurt

Middag: 3 ostesmørbrød, 2 glass melk, 1 gulrot

Kveldsmat: 2 brødskiver med leverpostei og agurk, 1 glass melk, 1 fersken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei:) Litt sen rapport fra gårsdagen, men her kommer den:

 

Frokost: 2 skiver med kaviar, leverpostei og kalkunskinke. Melk.

Lunsj: Salat med skinke, ost, cherrytomat, sukkererter og gresskarkjerner

Mm: Appelsin og lettyoghurt

Middag: Omelett med selvplukka (!) kantareller, løk m.m. 1,5 speltrundstykke med margarin

Dessert: 5 biter sjokolade

Kvelds: Havrecheerios med melk

Trim: 10 min gange i raskt tempo, sopplukketur i skogen (45 min i rolig tempo) og 2,5 t bygging av platting på terrassen

 

Hadde gått ned 1 kg og mistet 1,5 cm rundt magen siste uka, veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Og her er torsdagen...

Frokost: 2 skiver brød med leverpostei og spekeskinke, 1 glass melk

Lunsj: Salat med sukkererter, spekeskinke, nøtter og kjerner

Mm: Lettyoghurt og 2 fiberrik

Middag: Kjøttkaker med poteter, brun saus, brokkoli og blomkål

Mm2: Banan

Kvelds Havrecheerios med valnøtter og melk

Ingen trim...

Hvordan har det gått med deg i dag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempebra nedgang!! :P

Selvplukka kantareller hørtes herlig ut. :)

 

Rakk ikke innom her i går, men her kommer dagens rapport:

 

Frokost: Müsli med mangoyoghurt

Mm: 1 eple

Lunsj: 3 knekkebrød med kalkunpålegg og agurk + is og jordbær (bursdagsfeiring på jobb)

Mm: 1 yoghurt

Middag (hos venner): Grillet ytrefilet av okse, tomatsalat, asparges, ovnsstekte potetbåter

Dessert (hos venner): Blåbær, bringebær og et lite stykke gulrotkake

 

Håper dere får en fin helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag jenter! :P

Hatt en bra helg så langt? Jeg har kost meg med shopping og venner, men i dag blir det en kjedelig dag med rydding og vasking inne. Godt det ikke er bedre vær. :) Rakk ikke innom her i går, så her kommer lørdagsrapporten.

Frokost: 2 brødskiver med eggerøre, tomat, agurk, 1 glass melk

Lunsj: 6 chicken nuggets + 1 grov rug-svele med jordbærsyltetøy

Mm: 3 plommer, 1 eple

Middag (hos venner): 3 pizzastykker

Snacks (hos venner): 1 flaske eplejuice, 1 kokosbolle, 1 neve sørlandschips, gulrøtter og stangselleri med dip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det rent og pent her. :P Greit med søndager med regn og gråvær innimellom. :)

Nå er jeg såå spent, for i morgen er det endelig ultralyd!! :D Veldig nervøs for at det skal være noe galt med babyen, men får håpe på at alt er som det skal.

 

Her kommer dagens rapport:

Frokost: 2 brødskiver, kaviar, kokt egg, kalkunpålegg, 1 glass melk

Lunsj: 2 knekkebrød med kaviar og gulost

Mm: Kirsebæryoghurt med rosiner, solsikkefrø og linfrø, 3 plommer

Middag: Hjemmelaget moussaka med salat

Mm: 3 plommer

Kveldsmat: 1 lefse med sukker og kanel, 1 kopp te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på ultralyd. Helt fantastisk opplevelse igjen, og alt var bra med den lille og alt så bra ut. :D Magefølelsen min var visst feil..vi venter en liten gutt. :) :)

 

Her er dagsrapporten min for i dag:

Frokost: Müsli med mangoyoghurt

Lunsj: 3 knekkebrød med gulost og paprika

Mm: 1 banan, 1 kopp Option

Middag: Moussaka-rester med salat

Mm: 5 plommer

Kveldsmat: 1 kiwi, 1 eple, kirsebæryoghurt med linfrø, solsikkefrø og rosiner

Trim: 40 min rask gange

 

Håper alt står bra til med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...