Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anneli82

Hei Spinny! Gratulerer med ultralyd! Så bra at det stod bra til. Det er heldigvis sjelden det viser seg å være noe i veien. Så gøy at det er en liten gutt der inne! :) Jeg hadde selv også magefølelse på jente, og så var det gutt. Så det er ikke alltid den magefølelsen er til å stole på. Det er morsomt å ha gutt, kjempegøy - gled dere! Håper dere feirer at det nå er enda litt mer virkelig det som skal skje!! :D

 

Jeg har ikke vært veldig flink til å være her inne de siste dagene, beklager det. Har bare hatt fullt program hele helga med besøk og det ene og det andre.:) I dag har det gått slik:

 

Frokost: 4 fiberrik-størrelse hjemmelagde knekkebrød med div pålegg, 1 glass melk

Lunsj: Salat med grønnsaker, kokt skinke, 10 mandler og litt kjerner.

Mm: 10 mandler, eple, 1 lettyoghurt

Middag: Lapskaus av rester. Bl.a. pølse og ytrefilet, samt grønnsaker

Kvelds: 2 havrepolarbrød med lettmargarin. 1 glass juice

Litt gange på jobb, ellers ingen trim i dag. Hadde en aktiv helg hvor vi blant annet lagde ferdig terrassegulvet, så nå har vi en deilig veranda å være på. Gleder meg til å grille og kose oss der ute framover mot høsten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Anneli! :D Ja, det er veldig stas at vi skal få gutt! Alt har blitt mye mer virkelig nå etter vi fikk vite kjønnet, så det er veldig koselig. Hvor mye la du forresten på deg i graviditeten?

Gratulerer med ny terrasse, det høres kjempebra ut. :) Det blir sikkert mange fine kvelder der før høsten kommer.

 

I dag har jeg endelig vært på treningssenteret igjen. Hadde egentlig fryst medlemsskapet mitt ut august, men følte meg klar for trening nå, så da åpnet jeg det igjen. Det var utrolig deilig å trene ordentlig igjen, og målet er å trene 2 ganger i uka så lenge som mulig.

 

Her kommer min dagsrapport:

Frokost: Müsli med mangoyoghurt

Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat og agurk

Mm: 1 gulrot, 2 knekkebrød med gulost, 1 kopp Option og 1 yoghurt

Mm: 1 banan

Middag: 2 fiskekarbonader, 2 skiver brød med kremost, agurk, 1 glass melk

Kveldsmat (planlagt): 2 brødskiver med leverpostei og agurk + gulrøtter og dip

Trening: 20 min på spinningsykkel, 15 min på stepmaskin, 15 min på ellipsemaskin

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Bare en kort tur innom med dagsrapporten. Har vært ute og spist med en venninne, og nå venter en varm dusj, sengen og en bok. :D

 

Frokost: Müsli med mangoyoghurt

Lunsj: 2 brødskiver, 2 fiskekarbonader, agurk, tomat

Mm: 6 plommer

Middag (på Thai-restaurant): Rett med kylling, grønnsaker, ris, rød karri, kokosmelk

Kveldsmat: 2 knekkebrød med brunost, 1 glass melk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei, Spinny. Så bra at du har vært på trening! :) Føles jo alltid bra når man har vært borte en stund. Til spørsmålet ditt; Jeg la på meg 8,6 kg i svangerskapet, og da jeg veide meg på nytt et par dager etter fødselen, veide jeg faktisk litt mindre enn da jeg ble gravid.

 

Jeg sprakk litt i går, får nesten være ærlig. Vi hadde en skikkelig kjærestekveld med film, ost, kjeks og vin OG sjokoladekake. Ikke bra!:) Da hjelper det vel lite at jeg var flink først på dagen og hadde salat til lunsj og stod over twistbollen på jobb. :D I dag gikk det litt bedre:

 

Frokost: 2 skiver brød med margarin, kalkunskinke og banos. 1 glass melk

Lunsj: Salat med skinke og litt ost (tok ut mesteparten). Plomme

Mm: Banan, 1 rundstykke med makrell i tomat

Mm2: Grøt av sammalt hvete med margarin, sukker.

"Middag": 2 ostesmørbrød med sennep, ananas, purre, ost og skinke

Kvelds: Havrecheerios med valnøtter og melk

 

I morgen vet jeg det blir vanskelig å være superflink. Vi skal feire felles bursdag på jobb (bl.a. min egen, selv om den er på mandag) og da blir det kaker. Siden jeg også skal feires så synes jeg jo nesten at jeg fortjener litt kake :)

 

Håper du har kost deg med en god bok på senga i kveld : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med kjærestekveld, Anneli. :D Og da er det absolutt lov å kose seg litt ekstra. Og klart det hjelper at du var flink på dagen!

Så utrolig flink du var som bare la på deg 8,6 kg i graviditeten. Jeg har gått opp 5 kg allerede og er så vidt halvveis. Synes ikke jeg spiser så usunt (bortsett fra ekstra i ferien), og nå trener jeg jo og, så får håpe det hjelper. Men jeg synes ikke jeg har lagt noe på meg noe på kroppen, bortsett fra magen og litt rundere i ansiktet. Alt fra 8-20 kg opp er jo vanlig å gå opp, men håper jeg klarer i det minste å holde meg midt på skalaen..

 

Det ble trening i dag og, så er veldig fornøyd med det. :) Jeg synes det er veldig deilig å bevege på seg, merker at jeg stivner litt hvis jeg sitter stille hele dagen.

Her er dagsrapporten min:

Frokost: Müsli med blåbæryogurt

Mm: 1 bringebæryoghurt

Lunsj: 3 knekkebrød med gulost og paprika, 1 kopp Option

Mm: Müsli med kokosyoghurt og 5 plommer

Middag: Lapskaus med flatbrød + 1 pinup-is til dessert

Kveldsmat (planlagt): 2 knekkebrød med brunost, 1 eple

Trening: 20 min på spinningsykkel, 20 minutter på stepmaskin, 15 minutter på ellipsemaskin

 

Kos deg med bursdagsfeiring og kake på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

Ikke bekymre deg for at vekta går opp, du er så flink og har så god struktur på ting at det der kommer til å gå bra. Uansett så kommer de kiloene sikkert til å forsvinne så fort babyen er født og hvertfall hvis du ammer. Jeg opplevde at kiloene bare raste av da jeg ammet, og selv uten at jeg var noe særlig flink kostholdsmessig. (Har gått opp ca 4-5 kilo siden jeg var på det letteste da, og noen av dem kjemper jeg med nå :D) Jeg tror det går helt fint dette :)

 

Husker ikke alt som ble inntatt her på torsdagen, men det ble kake på jobben i bursdagslunsj, men jeg forsynte meg bare en gang. :) Litt is også. I går ble det satt fram rester i lunsjen, og jeg holdt meg unna, litt fornøyd med det!

Her er inntaket i går, som best jeg husker nå:

Frokost: 2 skiver brød med makrell i tomat, 1 glass juice

Lunsj: Salat med kokt skinke, div grønt. 1 banan

Mm: Lettyoghurt, 10 mandler

Middag: Fiskeboller, hvit saus, kokte poteter og grønnsaker

Kvelds: 3 solruta knekkebrød med spesialsalami og ost

Trim: Syklet til og fra jobb, samt klippet plenen

 

I dag er det lørdag og knallvær! Vi har planlagt å ikke spise vanlig dose lørdagssnop, siden det er så mye bursdagsfeiring som har vært og venter.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Anneli!! :D Håper du har en kjempefin dag! :)

 

 

Travel helg her og, så har ikke fått rapportert. Men prøver med en oppsummering her.

 

Fredag

Frokost: Müsli med yoghurt

Mm: 2 plommer

Lunsj: 3 knekkebrød med gulost, 1 kopp Option

Mm: 1 yoghurt, 1 banan

Mm: 3 knekkebrød med kaviar

Middag: 3 pizzastykker, 1 glass pepsi max

Dessert: 1 pinup-is

 

Lørdag

Frokost: 2 rundstykker med kokt egg, kaviar, kalkunpålegg, leverpostei, agurk, 1 glass melk

Lunsj: 1 bolle på kafè, 1 kopp te

Mm: 1 pære, 1 yoghurt

Middag (familieselskap): Forrett: 1 rekesmørbrød. Hovedrett: Grillet mørbradbiff, 1 bakt potet, salat, peppersaus, 2 glass eplejuice

Dessert: 1 stykke rabarbrapai med to kuler vaniljeis

Snacks: Litt sørlandschips og druer

Trim: 1 times gange i middels tempo

 

Søndag:

Frokost: 2 rundstykker, 1 stekt egg, tre skiver bacon

Lunsj (borte på besøk): 2 vaffelplater, rømme, multesyltetøy

Middag: 2 kjøttkaker, 2 poteter, kålstuing, brun saus

Dessert: 2 plommer

 

Kommer innom senere med dagens rapport. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tur innom med dagsrapporten.

 

Frokost: Müsli med yoghurt

Mm: 1 nektarin, 2 plommer

Lunsj: 3 knekkebrød med leverpostei og agurk

Mm: 2 knekkebrød med gulost

"Middag": 3 ostesmørbrød, 1 glass melk, 1 gulrot

Dessert/kveldsmat (var hos venner som hadde barnedåp i går på kakerester): 1 lite stykke sjokoladekake, 1/2 stykke marsipankake, 2 glass Mozell

Mm: 1 eple

 

Håper du har kost deg i dag, Anneli! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei jenter!!

Da er jeg tilbake igjen etter en kjempefin ferie. Har siste fridag i dag, og nyter sol og varme - samt vasker klær og rydder ut av utallige vesker og bager. Uansett, nå er hverdagen i gang igjen og det kommer sikkert til å bli godt å komme inn i de dagligdagse rutinene igjen.

 

Spinny: Så moro at dere skal få en gutt!!! Gratulerer så masse:D Og jeg er sikker på at du ser kjempefin ut med din lille mage:-)

 

Anneli: Så flink du har vært til å snu vektpilen til å peke nedover igjen:D Gleder meg til å slå følge.

 

Jeg har som sagt hatt en super ferie, men når det gjelder matinntaket i ferien har det blitt altfor høyt.. Jeg har spist alt jeg har hatt lyst på, og det merkes nok litt på klærne. Men, i og med at vi hadde en liten uke på sykkel i ferien har treningsmengden blitt ok. Jeg gjorde en oppsummering for meg selv og siden fredag 29. juli har jeg gjort følgende:

- 2 joggeturer

- 1 fjelltur

- 1 tur m/rask gange

- 7 sykkelturer (snitt på ca. 4 mil pr. tur, men rolig tempo)

Når jeg ser tilbake på det er jeg veldig fornøyd med at jeg har fått rørt meg såpass mye, så jeg tror ikke det skal bli så tungt å komme i gang med den vanlige treningen igjen. Faktisk skal jeg straks snøre på meg joggeskoene og løpe meg en tur i marka. Tro det eller ei, men jeg gleder meg!

 

Melder inn dagens inntak senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake fra ferie, Pittelille! :o Godt å ha deg her igjen. :) Høres ut som du har hatt en kjempefin ferie. Og så bra med sporty ferie da. :) Imponerende!

 

Jeg kom meg på trening igjen i dag, så er veldig fornøyd. Skal prøve å ha tirsdag og torsdag som faste treningsdager, så er det ikke så lett å skulke. Men det er faktisk deiligere enn noen gang å trene nå. Jeg sitter stille på jobb hele dagen, og merker at jeg noen ganger får ganske vondt i ryggen når jeg går hjem fra t-banen. Men etter jeg har trent blir ryggen mye bedre. Så kroppen har nok veldig godt av å røre på seg.

 

Her er dagens inntak:

Frokost: Müsli med yoghurt

Mm: 1 gulrot, 2 plommer

Lunsj: 1 stort grovt rundstykke med leverpostei og agurk

Mm: 1 gulrot, 1 plomme, 2 knekkebrød med gulost

Middag: Fiskepinner, ris, brokkoli + en liten is til dessert (100 kalorier)

Kveldsmat (planlagt): Havregrøt med rosiner og eplemos

Trening: 55 minutter diverse kondisjonstrening. Har også gått opp og ned til 5.etg på jobb fire ganger i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei jenter!

Da var vi alle 3 her igjen! Kjempegøy at du er her igjen Pittelille, og så bra at du har hatt en fin ferie :o Synes du i alle fall har vært fysisk aktiv, det er bra! 7 sykkelturer blant annet! Flott at du trente i dag, Spinny! :) Du merker det nok ja hvis du har sittet stille lenge. Da er det helt nydelig å bevege seg. Du jobber i 5. etasje? Håper det fins heis til litt tyngre dager :)

 

Jeg fikk ikke rapportert i går, hadde bursdag (imponerende at du husket det, Spinny!), og da synes jeg i grunn jeg hadde lov til å skeie ut. :) Var bare hjemme da og ingen alkohol, altså sparte noen kcal der.

 

I dag har det ikke blitt noe annen trim enn at jeg klippet plenen og gikk til og fra barnehagen (ca 15 min). Her er dagsinntaket:

 

Frokost: 2 skiver med kaviar og margarin og servelat. 1 glass melk

Mm1: 1 skive med spesialsalami

Lunsj: Havrecheerios med valnøtter og melk, 2 plommer

Mm2: En neve Valnøtter og Activia lettyoghurt

Middag: Grillet svinefilet med BBQ-marinerte poteter/saus, salat, grillet mais med litt margarin på.

Kvelds (planlagt): vet ikke helt hva jeg finner på, trolig noe frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Gratulerer så mye med overstått, Anneli:-) Håper dagen ble super. Hurra for deg:D

 

Spinny: Bra treningsøkt. Synes du er knallflink!!

 

Min "første" dag gikk fint:

Frokost: 1 Go'Morgen yoghurt

Lunch: 1,5 fullkornsrundstykke m/krepsehaler og lettmajones

Mm: 0,5 fullkornsrundstykke m/krepsehaler og lettmajones

Middag: 200 gr. torskefilet bakt i ovn, fullkornspasta, hollandaidesaus, salat

Kvelds: Havrefras og musli, lettmelk

Trening: 1,3 mil løpetur, 3-4 minutter med rockering

 

I dag skal jeg rett i familiebursdag etter jobb, så det er mulig at det ikke blir tid til trening. Skal gjøre fornuftige valg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super start på deg etter ferie, Pittelille! :o

 

Klokka er bare halv ti og det er allerede helt mørkt ute..ingen tvil om at høsten er på vei, men jeg gleder meg egentlig. :) Har alltid elsket høsten og det er så koselig med masse stearinlys inne, kakao, turer i skogen, fine farger på trærne. Satser på at dette blir en bra høst. :)

 

Her er dagens rapport fra meg:

Frokost: 3 knekkebrød med gulost, 1 stort glass blåbærsmoothie

Lunsj: 1 stort rundstykke med leverpostei og agurk

Mm: 1 kiwi, 1 eple, 1 yoghurt

Mm: 2 Oreo-kjeks (sånn går det når de deler ut gratisprøver i byen og man er sulten på vei hjem fra jobb.. :))

Middag: Kjøttkaker, brun saus, poteter, erter

Kveldsmat: 1 nektarin, 1 yoghurt

 

Har dere hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei flinkiser!

Kjempebra treningsøkt i går, Pittelille:D

Dagen i dag gikk som følger:

 

Frokost: 2 skiver brød med lettmargarin, lettservelat og ost, 1 glass melk

Lunsj: Salat, grønt, kalkunskinke, samt litt nøtter og kjerner

Mm: 1/2 eple, lettyoghurt og ca 15 mandler

Middag: på indisk restaurant: Tandoorikylling med nanbrød

Kvelds: Havrecheerios med valnøtter og melk. 2 plommer.

Trim: Syklet til og fra jobb, og gikk 30 min tur med hunden

 

Gikk veldig greit i dag mtp trim, men middagen på restaurant inneholdt jo noen kcal. Vi feiret at min kjære fikk tilbake sensur på hovedoppgaven sin etter å ha klaget, og han gikk opp fra C til B, bra ikke sant? :o Jeg var flink og stod over tilbud om sjokolade til kaffen :) Så det ble da ikke sååå ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Mm: 2 Oreo-kjeks (sånn går det når de deler ut gratisprøver i byen og man er sulten på vei hjem fra jobb.. :o)

Ha ha, måtte le da jeg leste dette! Tror jeg hadde falt for den fristelsen selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha' date=' måtte le da jeg leste dette! Tror jeg hadde falt for den fristelsen selv :)[/quote']

 

Hehe, ja helt umulig å motstå... :o

 

Gratulerer så masse med mannen!! Kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Flotte dager på dere, flinke jenter:D Dere motiverer!! (Og ja, Oreo cookies er vaaaanskelige å motstå!!)

Så flott med oppgaven til mannen din, Anneli. Det fortjente en liten feiring.

 

Vi var som sagt i familebursdag i går, men jeg synes jeg greide meg bra. Droppet i tillegg kveldsmaten, så da tror jeg totalen ble godkjent. I dag var det lunch på seminar, og dermed masse godt å velge mellom, men også her er jeg fornøyd med valgene. Og jeg føler ikke at det er så vanskelig heller!! Måtte det vare:D

 

Slik gikk onsdagen:

Frokost: 1 Go' Morgen yoghurt

Lunch: 2 små skiver, 1 musliblings, brunost, leverpostei, sylteagurk

Mm: 1 eple

Middag: Kyllinggryte m/fløte og ris. (Spiste meg bare passelig mett)

Dessert: 1 stykke marsipankake

Ingen trening

 

I dag har det gått slik:

Frokost: 1 stor klase druer, maaasse kaffe og vann

Lunch: 1,5 skive, røkelaks, eggerøre, spekeskinke, leverpostei, salat, 2 skiver melon, 1/2 kiwi

Mm: Druer

Middag: 1 kyllingfilet, wokgrønnsaker m/teriakysaus, nudler

Kvelds (planlagt): Havrefras m/lettmelk el. knekkebrød

Trening: Holder på å motivere meg til å gå til treningssenteret, spinne 45 minutter og så gå hjem igjen... Jeg satser på at jeg greier å gjennomføre:-)

 

Synes mine 3 første dager etter ferien har gått bra, og det er jeg veldig fornøyd med. Det hjelper VELDIG å rapportere inn her, så takk til dere også.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra dager på deg, Pittelille! Kom du deg på spinning? :)

 

Jeg sov ganske dårlig i natt, så det ble ingen trening i dag. Men lover dere at jeg SKAL trene i morgen. :o

 

Ellers har dagen gått sånn:

Frokst: Havregrøt med rosiner, sukker, kanel

Lunsj: 3 knekkebrød med gulost, 1 glass blåbærsmoothie

Mm: 1 kopp Option, 5 plommer

Mm: Müsli med yoghurt

Middag: Wok med kylling, masse grønnsaker og ris

Kveldsmat (planlagt): Knekkebrød med pålegg, 1 frukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Holder på å motivere meg til å gå til treningssenteret' date=' spinne 45 minutter og så gå hjem igjen... Jeg satser på at jeg greier å gjennomføre:-)[/quote']

Heia heia, Pittelille!

 

Og begge to er som vanlig kjempeflinke!

Jeg har også hatt en OK dag matmessig:

 

Frokost: 2 skiver brød med kaviar og 1 glass melk

Mm før lunsj, var så sulten: 1 fiberrik

Lunsj: Salat med kalkunskinke, mandler og sukkererter.

Mm2: 1 lettyoghurt, 15 mandler

"Middag:" Semulegrøt med margarin, litt sukker.

Kvelds: Tomatsuppe med mascarpone, kokt egg, og 2 skiver med lettmargarin og spekeskinke. 3 små plommer

Trim: 40 min basseng-"trening" med gutten

 

Takk for kommentarer om oppgaven til min kjære :) Han er i lykkerus og det smitter jo over på meg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Nå er vi flinke altså! Bra dager på alle sammen, dette må vi være fornøyde med:D

Jeg kom meg på den planlagte treningen som til slutt ble 20 minutter jogg, 45 minutter spinning, og 45 minutter rask gange. Føles veldig bra nå! Pulsklokken min er i ferd med å ta kvelden, men jeg kunne skimte knappe 1200 kcal forbrent.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig bra treningsøkt, Pittelille! Helt enig at vi alle er flinke om dagen. :)

Bra dag på deg også i går, Anneli. :)

 

Jeg kom meg også på trening i dag, som jeg lovet dere. :) Og nyter nå en rolig kveld hjemme med god samvittighet.

 

Her er fredagen min:

Frokost: Yoghurt med müsli

Lunsj: 1 stort rundstykke med kalkunpålegg og agurk

Mm: 5 plommer

Mm: 2 knekkebrød med gulost, 1 glass blåbærsmoothie

Mm: 1 banan, 1 yoghurt

Middag: Taco, 1 eplemost

Dessert: Gelè med vaniljesaus (har hatt lyst på det hele uka, så endelig ble det fredag og lov til å kose seg litt :o)

Trening: 1 times kondisjonstrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Flott med treningsøkt Spinny, og veldig bra at du greide å utsette gele'n til fredag;) Håper du koser deg med god samvittighet!

Anneli: Hvordan går det hos deg?

 

Jeg er ikke hjemme hos meg selv i helgen (mye farting rundt omkring for tiden), men kan likevel styre det meste med tanke på hva jeg skal spise. Er uansett litt mer vanskelig (synes i allefall jeg) når man er på besøk. Uansett, dagen i dag har gått slik:

 

Frokost: 1 polarbrød extreme m/kalkunpålegg og ost

Lunch: 2 skiver, 1 egg, kaviar, leverpostei

Mm1: Wraps (ikke veldig stor) m/kjøttdeig, salat (mat på møte)

Mm2: 1 polarbrød extreme m/kalkunpålegg og ost

Middag: 1/4 Grandiosa hjemmelaget, pepsi max

Snacks: Ca. 50 gr. french fries

Ingen trening

 

Har med meg treningstøy, så satser på en løpetur i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

Litt forsinket rapport fra i går kommer her! :)

Det ble litt mye ekstra i går, dessverre..

 

Frokost: 2 skiver brød med lettmargarin, spekeskinke og skinkeost. 1 glass melk

Lunsj: Salat, paprika, agurk, 1 egg, kokt skinke, litt mandler. 1 sjokolademuffins som en hadde med på jobben pga at en annen på jobben hadde bursdag

Mm: LEttyoghurt og 15 mandler

Middag: 150 g Laks i 1,5 fullkornswrap med grønnsaker til.

Dessert: 1 stykke marsipankake for å feire at mannen i huset i går fikk tilbud om fast jobb:D

Kvelds: Havrecheerios med valnøtter og melk

Trim: Ingen trim

 

Denne helgen har vi ingen planer, og det viser seg å passe veldig greit, for minsten har blitt syk og er så slapp og er bare inne.. Håper det går over snart. Men det er jo koselig å kose seg inne også.

 

Ha en fortsatt god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med mannen igjen, Anneli!! Så hyggelig med bare gode nyheter i det siste. :)

Rolig helg her og, men det er egentlig bare deilig. :) Ikke helt den sunneste dagen her eller, men pytt pytt..det er jo lørdag. :)

 

Frokost: 2 brødskiver, 1 kokt egg, kaviar, kokt skinke, agurk, 2 glass eplejuice

Lunsj: 3 brødskiver med leverpostei, løvtynn pepperskinke og agurk, 1 glass melk

Mm: Gelè-rester fra i går og 2 kjeks

Mm: 5 plommer

Middag: Indisk vegetargryte med røde linser, grønnsaker og mye krydder, ris, 2 små nanbrød, 2 glass mozell light

Snacks: Bergene melk med fugde inni (nam, gleder meg til å kose meg med det senere. :o)

 

Ha en fin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så hyggelig Anneli!! Veldig koselig å høre at all jobbingen har gitt resultater:D

Spinny: Enig i at lørdager godt kan inneholde litt ekstra, da blir uken så mye lettere å komme seg gjennom på fornuftig vis;)

 

Min lørdag gikk slik:

Frokost: 1 liten posjon frokostblanding m/lettmelk

Mm: 2 ryvita knekkebrød m/leverpostei

Lunch: 1,5 pannekake m/spesialsalami og ost

Middag: 2 store tacolefser m/kjøttdeig, masse salat, ost, lettrømme, salsa

Snacks: Ca. 50 gr. superchips, div. smågodt (mest ikke-sjokolader), pepsi max

Trening: Ca. 35 minutter jogging

 

I dag har dagen startet med pannekaker til frokost(!), men skal ikke la det legge listen for resten av dagen..

 

Håper dere får en super søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...