Gå til innhold

da var det på den igjenn..


Gjest jente10000

Anbefalte innlegg

Gjest jente10000

ja, da var det på den igjenn...

 

Jeg er en jente på 24 år og jeg veier akkurat nå 68,9 kg og er 167 cm høy. På mitt meste veide jeg 76 kg, klarte å gå ned til 60 kg for et par år siden, men nå har kiloene sniket seg på igjenn. hater hvordan det skjer!! Min trivselsvekt er 55 kg og jeg håper så inderlig jeg kan komme meg ned dit igjenn:)

 

Min veiedag er onsdager, er bare å bli med hvis noen har lyst:)

 

Sist jeg gikk ned i vekt benyttet jeg meg av grete roede metoden og den fungerte ganske bra. men så glemmer man hva man har lært om sin egen kropp og jeg ble lat. Det hjelper ikke akkurat mye at jeg har en kjærlighet for sjokolade. Men oppdaget forrige gang jeg gikk ned i vekt at hvis du klarer å holde deg unna godteri og andre sukkerbomber i 14 dager, så venner du kroppen av med sukkerbehovet og den akkutte trangen til å spise godteri, sjokolade og alt annet som er stappet med sukker blir borte

 

Mitt mål nå er å spise 5 ganger om dagen, nå spiser jeg 2 ganger om dagen, noen ganger 3 ganger om dagen. Rett og slett fordi jeg planlegger for dårlig og fordi jeg egentlig ikke er så matglad så glemmer jeg å spise. Men når kvelden kommer stapper jeg i meg masse sjokolade og godt. kjempe sunn livsstil med andre ord...

 

jeg har også som mål å bevege på meg mer, mye mer. Jeg er ganske glad i å gå turer, så det må jeg få til framover:)

 

siden jeg har gjort det før så vet jeg at jeg kan klare å gå ned i vekt på en sunn måte over lengre tid. Spise lite og regelmessig, planlegge måltider og bevege mye på meg. Dette skal jeg klare altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...